gyn geweest

Nee die suikertest is niet echt tof in die zin het zolang nuchter zijn en dus niet mogen eten is echt geen pretje zeg ik uit ervaring!
Maar idd wat je zegt het is voor het goede doel.
Ik heb hem op precies dezelfde wijze gehad.
Echt ff afzien maarja ff tanden op elkaar dus.

Komt goed hoor, hier bij de vk inprinciepe hetzelfde beleid hoor mbt grote van het kindje.
Idd wat je zegt we zien het wel.

gr louise

Hee Annemiek!

Ik snap best dat je ff schrok, maar beter een babyke
dat wat bij te zetten heeft als een heel kleintje.. Daar maak je je veel sneller zorgen om. Ik was blij dat Danique ook wat zwaarder was als onze Bowen hoor, met al haar problemen. (jij snapt wel wat ik bedoel hè?!)

Over die suiker test... Ik moet dezelfde test volgende week laten doen... Dan ben ik ruim 20 wk... Komt misschien omdat ik bij Bowen verhoogde suiker had... Heb niks gehoord dat mijn suiker bij de eerste controle te hoog was ofzo... Heb jij geen test gehad bij 20 weken...?

En wat doe je met Jasper? Komt hij toch pas op de uitgerekende datum thuis of kan hij al iets eerder naar huis? Lijkt me zooo pittig voor je...

Sterkte meid!!

Volgens mij is die test die jij krijgt een dagcurve prikken en is dat de nieuwe, vriendelijke methode.

Maar ja, we zien wel. Hou het vast wel vol. Hoop alleen dat ik niet teveel maagzuur krijg...want zonder mn maagzuur tabletten kan ik de avond, nacht en ochtend niet doorkomen hoor!

Terug
Bovenaan