hoi Nice,
Ik denk zowieso dat je erin moet geloven, maar ik heb er al eerder baat bij gehad met nekklachten die zijn ook zo goed als weggegaan terwijl ik echt werkelijk alle soorten therapie had gehad toen (manuele, fysio, etc.)
Vond het wel weer spannend gister. Ze heeft eerst heel veel aan me gevraagd, waar ik allemaal last van heb, pijnklachten, vermoeidheid e.d. ze heeft naar me tong gekeken want daar kan ze ook veel aan zien. en uiteraard vroeg ze wat mijn doel is.
Ik moest gaan liggen en kreeg 3 of 4 naalden in me hoofd 1 op me linkerhand boven me duim. 1 in me voet, 1 in me buik en 1 in me oor.
ik kreeg het heeeeeel koud had met me doorbloeding te maken.
na de behandeling heb ik zeker 2 uur me een beetje raar gevoeld niet eng of zo maar gewoon heel rustig. Mijn pols werd ook langzaam ik heb altijd een snelle pols, ik maak me namelijk heel snel druk om alles. En mijn darmen gingen werken.
ze zegt dat je binnen 6 behandelingen duidelijk effect moet hebben anders moest ik ermee stoppen. Ik moet ook een pijnloze menstruatie krijgen dus ik ben benieuwd (nu moet de pijn toch al stuk minder zijn door de operatie)
verder van de naalden zelf voel je niets tot heel weinig ik voelde alleen die in me hand maar dat deed ook geen pijn.
dus nu maar kijken of het echt effect heeft ze kan natuurlijk geen wonderen verrichten maar het is bewezen dat accupunctuur zeker wel effect heeft. Ook met het regelen van eisprongen enzo.
nou ik hoop dat dit duidelijk is voor je.
wil je nog meer weten dan zie ik het wel.
groetjes
patries