gynacoloog ipv verloskundige

Hoi Minke,

Gefeliciteerd, wat heerlijk dat je zwanger bent!! Ik las toch dat jullie kndje ook in t ziekenhuis verwekt is?? Bij ons ook, iui.

Wij blijven ook onder behandeling van de gyn., omdat ik vw meerdere miskramen bloedverdunners moet injecteren. Het is ons eerste kindje, dus ik weet niet wat het verschil precies is, qua controles ed. Wel hebben wij al veel echo's gehad en ben ik blij dat ik  onze gyn al  goed ken. Ook de andere gyneacologen en de verpleegkundigen kennen we inmiddels wel, zo door de loop der jaren en dat geeft me we een goed gevoel.

We bevallen ook in t ziekenhuis omdat we nu een medische indicatie hebben. Ik vind het niet erg,  we wisten het eigenlijk al vanaf het begin, dus heb er verder niet over hoeven nadenken waar we willen bevallen.

Maar wat   vraag je, je precies af? Ik ben maar 2 weekjes verder dan jij, dus veel ervaring heb ik natuurlijk ook nog niet....

grtjs Mickey  

Hello,

Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van anderen, aangezien ik maar 1 nier heb en kans heb op n vroeggeboorte, blijf ik ook onder controle in het ziekenhuis. Voordeel is wel dat alle know how natuurlijk aanwezig is, en je krijgt veel echo's!

Vraag me wel af: hoe zit dat als je een klein vraagje hebt? Ik weet dat je de vk om het minste geringste mag bellen, maar hoe gaat dat in het ziekenhuis? Heb je dan ook een telefoonnummertje voor alles? ;-)

Groetjes Jannie

Bij ons in het ziekenhuis zijn ook poliverpleegkundigen met een telefonisch spreekuur. Die kun je bellen en evt. kun je 's ochtends bellen met een vraag voor de gyn., deze wordt dan voor je gesteld en je wordt teruggebeld met het antwoord.

grtjs M

Hoi

Ik ga ook naar het ziekenehuis naar de gyn (morgen voor het eerst!) omdat dat in Belgie (waar ik woon dus) standaard is..... Ben ook erg benieuwd.

Succes met jullie zwangerschap!

Groetjes, Mickje
(11w4d zwanger van nr.1)

Hoi

Ik ga ook naar het ziekenehuis naar de gyn (morgen voor het eerst!) omdat dat in Belgie (waar ik woon dus) standaard is..... Ben ook erg benieuwd.

Groetjes, Mickje
(11w4d zwanger van nr.1)

Hoi

Groetjes, Mickje
(11w4d zwanger van nr.1)

Hoi

Groetjes, Mickje
(11w4d zwanger van nr.1)

Terug
Bovenaan