gynaecoloog of verloskundige

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie onder behandeling zijn van de gynaecoloog of de verloskundige.
Ik zelf ben onder behandeling van de gynaecoloog omdat de vorige zwangerschap het kindje voorliep in de groei. Ik ben toen met 24 doorverwezen door de verloskundige. Nu ben ik vanaf het begin onder controle bij de gynaecoloog, hopelijk wordt deze frummel niet zo'n reusje maar blijft hijzij wat kleiner.
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Anja

Ik loop ook bij een verloskundige. Lotte (2-5-2007) is wel door de gyn in het ziekenhuis op de wereld gezet, ivm zwangerschapsvergiftiging. Er is geen reden nu om al bij een gyn te lopen, dus ik zit gewoon weer bij dezelfde vk al de eerste keer.

Groetjes, Marisa

Omdat ik tijdens mijn vorige bevalling in het ziekenhuis terecht ben gekomen en uiteindelijk een keizersnee heb gehad zou ik nu vanaf 36 weken weer naar de gyn moeten.
Omdat ik zelf in het ziekenhuis werk vind ik het net zo makkelijk om meteen bij de gyn te blijven. Ik ben ook zwanger geworden met medicijnen dus liep ook al bij de gyn.
Bovendien zijn we vorig jaar ook verhuisd en moest ik toch op zoek  naar een ander vk praktijk.

groetjes Puk

hoi meiden,

Ik heb zelf tot 12 weken onder controle gelopen bij de gyn, vanwege 2 eerdere miskramen, En daarna overgedragen aan de vk omdat alles goed verliep met de zwangerschap.

Liefs masrya15.3

ik zit bij de verloskundige.
bij iris ben ik bevallen in het ziekenhuis omdat mijn vliezen 53 uur waren gebroken toen ze eindelijk geboren werd.
en ze is met de vacuumpomp gehaald. ze woog 4190 gr en 52 cm
nu krijg ik wel evt. groei echo om te kijken of deze ook weer een flinke wordt. maar ze was nog binnen de norm vertelde de veloskundige.
dus voorals nog was iris voor hun geen rede om nu mij extra in de gaten te houden.
dus de bevalling is afwachten.
groeten petra

Ik ben van Puk, uiteindelijk door complicatie, in het ziekenhuis bevallen maar loop nu gewoon weer bij de VK, wel een andere dan de vorige keer, maar meer omdat we de vorige keer niet tevreden waren. Nu zijn we dat wel!

Liefs Lot

Terug
Bovenaan