Héél vroeg symptomen???

Hoi allemaal,

Mijn verloofde en ik hebben besloten dat we kindjes willen! Ik ben 18 maart gestopt met de pil en 22-26 maart mijn ongesteldheid gehad.

nou was ik vorige week erg vaak misselijk smiddags, had vrijdag een soort slijmerig propje, met een beetje bruin bloed (innesteling?).

verder heb ik gevoelige borsten, zijn ook twee blauwe aders zichtbaar die we nog nooit hebben gezien. De misselijkheid herken ik uit duizenden want ben een keer eerder zwanger geweest maar heb toen een miskraam gehad (zwanger geworden door de pil heen).

ik heb last van moodswings en ben winderig, pijnscheuten bij baarmoeder soms. Ook tijdens het vrijen.

De symptomen passen bij zwanger zijn maar ik vind het zo vroeg nog voor deze symptomen...? En ben pas net gestopt met de pil, nu al raak? Heb gehoord dat het vaak langer duurt...

19 april zou ik weer ongesteld moeten worden dus het is nog te vroeg om te testen helaas (ze liggen al klaar!)

iemand hier ervaring mee of herkent iemand zich in mijn verhaal?

groetjes!



 
Hoi J Z,

Ik hoop het echt voor je... Maar het zouden ook heel goed de bijwerkingen kunnen zijn van het stoppen met de pil en de natuurlijke hormoonspiegel die weer op balans moet komen. Ik ben eind januari gestopt met anticonceptie (Nuvaring) en ik had toen ongeveer dezelfde klachten. Wat trouwens niet wil zeggen dat je niet snel daarna zwanger kan worden. Wij kwamen er afgelopen vrijdag achter dat we bij de 2e poging al raak hadden geschoten...! Maar de kans dat je zó snel na het stoppen met de pil al zwanger bent, is heel erg klein.

Succes (en veel plezier ;) met zwanger worden!
 
Ik ben in septemeber gestopt met de pil

Had 1,5e week voor nod vage klachten maar was toch echt zwanger in de 1e ronde helaas een miskraam geworden. Ik had trouwens wel echt super laat een positieve test!

Nu weer opnieuw in ronde 4 en 4 dagen voor nod.

Ben erg moe en ook last van moodswings nu is er niks aan de hand maar over 5 minuten kan ik opeens enorm chaggie zijn.

Ik zou er rekening mee houden dat je wel echt zwanger kunt zijn :)
 
Bedankt voor jullie reactie!

Aaaaah ik weet het echt niet!

het blijft toch echt even afwachten tot volgende week.. maar vind het erg spannend!

Hoor inderdaad veel verschillende verhalen en het is bij iedereen natuurlijk anders. Maar als ik naar de datum kijk van het innestelingsbloed/slijm is het wel erg toevallig... of kan dat ook te maken hebben met ontpillen?

laten we hopen op het beste!!!
 
Hoi,

Ik heb ook een soortgelijke ervaring. Ik was vorig jaar begin februari met de pil gestopt. De eerste maand gewoon ongesteld geworden, hier had ik ook al op gerekend omdat ik eerst zou moeten ontpillen.

Maar twee weken later kreeg ik plots hele rare rugpijn en wat last van mijn onderbuik. Rugpijn heb ikletterlijk nog nooit in mijn leven eerder op die manier gehad. Ik was er dus 100% zeker van dat ik zwanger moest zijn ook al snapte ik niks van de ongesteldheid van twee weken ervoor. Dus ik testen en ze bleken negatief te zijn. Ik was teleurgesteld en snapte er niks van.

Maar twee weken later nog eens getest een paar dagen voor mijn nod. En toen waren ze opeens wel positief. En wat bleek, ik was niet zwanger van die eerste maand zoals ik eerst dacht maar van de tweede maand. De dag waarop ik rugpijn etc kreeg was de dag rond de bevruchting en innesteling.

Inmiddels hebben we een 4 maanden oude zoon. :) dus hoe klein de kans ook is het is echt wel mogelijk dat je zo vroeg symptonen hebt. Ik ga in ieder geval voor je duimen!

Liefs Wendy
 
Hi meis,

ik had hetzelfde als jij, zelfde symptomen ook al heel vroeg, dat ik ook een week voor mn nod zo erg twijfelde van.. zou het? Zo snel? Al die verhalen over ontpillen en dat het lang niet altijd lukt om snel zwanger te raken maar ik ben inmiddels 34 weken zwanger en het was echt raak in ronde 1 na 13 jaar pil gebruik. Dus voelde wel heel bijzonder maar het kan dus echt.

Tip: test niet te vroeg! En gebruik de action testen, zijn best gevoelig en lekker goedkoop dan kan je er een aantal kopen haha!

Succes! Ben benieuwd!
 
Terug
Bovenaan