Héél vroeg symptomen???

Hoi,

Ook ik vroeg me af of je al heel vroeg symptonen kunt hebben. Vorige week was mn ei en sinds gisteren zit ik in mn gezicht onder de pukkels. Ook heb ik regelmatig last van lage rugpijn, maar dat heb ik al vaker gehad. Af en toe heb ik een tinteling in mn borsten. Ik zit nu in ronde 3 dus het ontpillen zou over kunnen zijn. Helaas pas volgende week mn nod. Het wachten lijkt zo langggg....
 
Hey jz

ik ben 16 maart gestopt, 19 maart ontrekkingsbloeding en moet 16 april ongesteld worden en dat ben ik ook geworden.  Ook ik had veel zwangersymptonen maar het waren dus toch symptomen van het ontpillen. Dit lijkt te veel op elkaar helaas, het lichaam is een vreemd iets.

Jij hebt morgen je nod. Ik hoop voor jou dat het wel zwangerschap symptomen zijn en jij een positieve test krijgt
 
Hihi



ik herken je symptonen! Nu mijn vraag ook ik heb ook last van symptonen al een paar dagen last van mijn borsten voelen hard aan, en ook steken in mijn buik en sinds vandaag (9 de dag na eisprong) kreeg ik een hitte aanval en misselijk na mijn koffie , en moest ook naar de wc gelijk (diaree) als maar misselijk..

zou je de innesteling kunnen voelen? Of zou dit een griep je zijn?

X heik
 
Terug
Bovenaan