A
Anoniem
Guest
<p>Hee meiden!</p><p>Ik moet even iets kwijt… Ik ben 35 jaar en we zijn al bijna een jaar bezig voor een eerste kindje. Het wil niet lukken.</p><p>Ik wil hier trouwens niemand voor het hoofd stoten! Ik weet dat hier een hoop mensen zijn die nog langer bezig zijn en dat ik waarschijnlijk nog niets te klagen heb, maar jullie hebben vast ook na het eerste jaar je twijfels gehad…</p><p>In het begin was het allemaal nog spannend en leuk, maar dat wordt een beetje minder. Ik ben er denk ik gewoon teveel mee bezig… Zit nu paar dagen voor NOD en voel wederom niks, dus verwacht gewoon weer een menstruatie…</p><p>Wat doen we verkeerd? Ik gebruik ovulatietesten en hebben dagen daarvoor vaak al het meeste seks. Dan op dag van positieve test nog een keer en dan is het wel weer goed… Is dat genoeg? Ik drink granaatappelsap, ik gebruik conceive glijmiddel, ik drink geen alcohol meer, ik eet gezond, ik neem supplementen… Dit alles geldt ook voor mijn man.</p><p>Om mij heen raakt iedereen met een poep en een scheet zwanger (zo lijkt het althans!) en ik probeer alles goed te doen en het lukt niet. Heeft iemand gouden tips?</p><p>Je hoort natuurlijk heel vaak; je moet het loslaten… Je moet er niet zo mee bezig zijn…</p><p>Hoe moet ik er niet mee bezig zijn als ik er mee bezig ben? Dat is toch onmogelijk? </p>