A ANONYMOUS_USERNAME feb 13, 2004 #10 ik zag dit berichtje en het enige wat ik dacht was: zoveel reacties ????? tis het niet waard!
A ANONYMOUS_USERNAME feb 13, 2004 #11 Mensen van jongegezinnen.nl haal dit uit het forum. dit kan echt niet.
A ANONYMOUS_USERNAME feb 13, 2004 #12 moet je eens aan mijn baby komen dan breek ik alle botten in je lijf, dan ben je niet meer zo stoer
A ANONYMOUS_USERNAME feb 13, 2004 #13 Al deze reactie vindt hij alleen maar leuk. Hij kikt om deze aandacht, dus laten we dit als SLOT gebruiken, en er geen worden meer aan vuil maken!!! !SLOT!
Al deze reactie vindt hij alleen maar leuk. Hij kikt om deze aandacht, dus laten we dit als SLOT gebruiken, en er geen worden meer aan vuil maken!!! !SLOT!
A ANONYMOUS_USERNAME feb 25, 2004 #14 je hebt nog het lef niet om je bekend te maken sukkel en ik hoop uit de grond van mijn hart dat je onvruchtbaar word
je hebt nog het lef niet om je bekend te maken sukkel en ik hoop uit de grond van mijn hart dat je onvruchtbaar word
A ANONYMOUS_USERNAME feb 27, 2004 #15 is een trekker denk ik en zit met jaloezie te lezen hier,want dat heeft hij nooit gehad