HAAAAG...............

A

Anoniem

Guest

Goedemiddag,

Ik zal meteen maar even reageren, want ik moet even wat kwijt!
Het begin is er. Ik heb op het moment 2 eitjes
(1 links, en 1 rechts!)

De reden dat we nu moesten gaan is omdat de tabletten nu op zijn, en
nu eigenlijk hun werk moeten gaan doen.
Ze hebben ons geadviseerd om samenleving te hebben,
voordat we woensdag die afspraak hebben.
Tot en met de 20e dag, gaan ze me nu om de dag volgen.
En daarna zien we wel verder of deze ronden genoeg was,
of dat ze niet meer (niet meer genoeg) gegroeid zijn.
Maar dat weet ik ook allemaal niet precies.
Was in ieder geval al heel erg blij, dat er 2 zijn.
Dus dat is in ieder geval wat. Een vast houden, die gedachte.

Verder is er een hoop gebeurd. Ik heb mijn 2 auto's ingeruild,
en er een nieuwe voor gekocht. Die kan ik vrijdag ophalen.
Daarna gaan we de caravan ophalen. Dus allemaal spannende dingen.
Maar ook allemaal dingen om naar uit te kijken.

In tegenstelling tot de afkoop van de alimentatie van mijn man zijn ex
(Dat zijn van die dingen, maar nu je weet dat dat is afgelopen,
gaat vanmiddag ten einde! ) Dus dat kunnen we ook weer qua gevoel afronden.
En nu gaan we er positief tegen aan. Misschien gaat het nu wel heel snel.
Nu hebben we niks meer om ons zorgen over te maken.
Dat is ook best eng, stel je voor,alles zou goed gaan.
Maar dat zien we dan wel weer. We laten het op ons afkomen.
In juni moeten we ook weer zaad brengen, omdat nog even te checken.

Ik vind het wel leuk om je echte naam te weten. Wat een leuke en aparte naam.
En ik snap goed waar dan haag vandaan komt.
Is niet zo dat ik dat perse aan mijn man moet vertellen, maar toen ik het er met hem over had, viel me zo in, dat ik je echte naam niet eens wist.

Dus het is voor ons nu ook klussen, en afwachten, of het nog gaat groeien.
Dat hopen we dan maar.  Ik ben eens benieuwd.
Heb jij ervaring al met zo'n samenlevingstest. Hoe en wat?
Of stel ik nu een hele gekke vraag. Hoe het allemaal niet altijd bij, wie nou waar is,
en wat aant doen is, moet doen of gaat doen!

Nu ben je weer op de hoogte. Ik heb inderdaad een paar keer dit weekend gekeken, maar ook steeds wat vermeld. Nu zijn we weer geinformeerd.
Ik zal voor je duimen, en aan je denken. Lees het wel weer hoe het afloopt.

Groetjes en ik zal de komende dagen wel weer van me laten horen,
als ik de komende dagen weer ben geweest. En of er nog iets is veranderd.
x Vera en sterkte. HOu me op de hoogte.................

heeeee lieve vera,

ik had al een vaag vermoeden dat je erop stond dus dacht ik ik ga even kijken....
goed man...ik hoop zooooooooo dat het goed gaat en dat je eitjes goed hun best blijven doen...ohhhh echt ik duim nu nog harder voor jullie!!!!!!
wat heerlijk dat je eindelijk met een positief gevoel ervandaan komt he?   mag ook wel eens een keer en dan gelijk ook twee!!!!! gaaf helemaal goed..ben zo blij voor jullie..stom he terwijl ik je helemaal niet goed ken ben ik zo verschrikkelijk blij voor je....
veeel succes met het klussen en niet te veel druk erop leggen he het moet ook een beetje ontspanning zijn hoor?? wij hadden dat toch de laatste keer dat er voor ons beide zoveel druk op stond..niet zo lekker en leuk meer dan hoor...

veel succes en geniet lekker van dit gevoel..
hou mij op de hoogte lieve vera..

hou je taai
liefs haag

Hoi Lieve HAAG,

Wel grappig/leuk dat ik nu je naam weet.
Inderdaad wel speciaal, dat we zo mee leven, en elkaar eigenlijk helemaal niet kennen.
Toch het gevoel/idee, dat je elkaar al langer kent.

Het is inderdaad wel eens een lekker gevoel, om met goed nieuws naar huis te gaan.
Was weer eens een hele andere ervaring. Morgen gaan we weer terug.
En dan is denk ik volgende week dinsdag de 20e dag. En dan weten we meer.

Wat dat spontane betreft, is dat gister wel gelukt hoor.
Gister was de afkoop van de alimentatie, en ik heb mijn man dan ook verrast,
met een klein feestje. Dan bedoel ik niet met slingers en balonnen,
maar met lingerie en kousen.
Echt even tijd voor elkaar en ons zelf, even samen.
Niks anders aan je hoofd, en het was totaal spontaan.
Dus dat was geweldig. Het was een zware dag,
maar toch ook speciaal (door uitslag ziekenhuis)
En we hebben de dag mooi beeindigd. Dus dat komt wel goed.
Morgen moeten we dus samenleven voordat we gaan werken,
en de wekker gaat smorgens al voor de 1e keer om 6 uur.
Dus of dat gaat werken, weet ik niet. Maar we zien het wel.
Als die eitjes nu maar doorgaan, en meewerken.
Heb laatste wel een wens gedaan, ben eens benieuwd of ie uit komt.
Morgen meer. Wanneer ben/moet je weer weg? (ben je terug?)

Dat was het weer even voor nu, lieve haag.
Leuk hoor, al die mail. x Vera en ik hou je op de hoogte, en jij?
Heb jij al nieuws. is nog te vroeg he?! tot snel.

HEY Haag,

Hier weer een bericht van een blije VERA.

Gister naar het ziekenhuis geweest.
We moesten van te voren samenleving hebben,
en daar mag dus maar 12 uur tussen zitten.
Dus de wekker moest vroeg gezet worden,
en ik heb mijn hubie op een leuke manier wakker gemaakt,
dus het was niet zo van: hup het moet. Ontspannen sfeer.
Maar dat doet er ook effe niet toe.
Dus wij daar gister naar toe.

Eerst heeft de gynecoloog (is hier ook een afkorting voor op deze site!)
de samenlevingstest gedaan. En daarna nog een keer de inwendige echo.
De eitjes waren weer gegroeid. Nu van 14 naar 16 mm.
Dus het gaat de goede kant op. We moeten nu om de dag huiswerk ()  maken.
Want iedere dag, is niet goed voor de kwaliteit. Dus dat doen we dan maar.

Ik zal dit verhaal ook nog even bij de andere onderwerpen schrijven, dan hebben andere mensen die misschien nog samenleving moeten gaan hebben er ook nog wat aan. Ze gaan dan met een eendebek naar binnen (hetzelfde idee als een uitstrijkje, alleen met dit verschil dat het bij het uitstrijkje wel pijn doet, en hier niet).
Dan gaan ze daarna meteen onder de microscoop kijken en dan laten ze je daarna ook kijken. En dan zie je dus gewoon de visjes zwemmen. Het is echt geweldig.
Ik vond het zo bijzonder om dat mee te maken. (toch nog iets positiefs!)
En het is jammer dat je het er niet echt met mensen over kunt hebben.
Niet iedereen weet natuurlijk waar je mee bezig bent, en dat is ook meer iets voor jezelf. Maar met jou kan ik het wel delen, en misschien hebben andere er ook nog wat aan. Het was in ieder geval echt geweldig om mee te maken.

Morgen moet ik weer terug, dus ik ben benieuwd en kan alleen maar hopen dat ze blijven groeien, en dat we ons huiswerk goed hebben gedaan.
Ik hou je op de hoogte. Hoe is het met jouwn ongi?!?  x Vera en hou me op de hoogte he. Tot mails.

Goedemiddag Haag,

Ik ga nog even snel een mailtje sturen naar je, en dan stop ik er weer mee.
Want ik denk dat je weer ergens onderweg bent, met je werk.
Ik zie het wel weer als je terug bent.

Ik ben vanmorgen naar het ziekenhuis geweest, en de eisprong is geweest.
En nu is het afwachten!
We kunnen er nu toch niks meer aan doen.
Dus over een aantal weken weten we meer.
Als ik het over 3 weken nog niet ben (ongi) dan moet ik haar even bellen.
OF dan ben ik zwanger, OF dan moet ik weer aan de Clomid.
Dus meer nieuws heb ik nu eigenlijk niet.

En hoe is het met jou? Waar bevindt jij je nu?
Groetjes fijn (lang?) weekend, en tot mails. x Vera

PS alles is toch nog wel goed met je, of ben je soms op vakantie??

Lieve vera,

nou daar is ze weer hoor weer terug van weg geweest... het houd even niet op op het moment met dat gevlieg.. ben elke keer maar drie dagen vrij en in het weekeinde en dan zit mijn man vaak op de compi dus vandaar... neee geen vakantie pas in augustus (22) dus nog even de tanden op elkaar..... haha
heeeeee wat een gaaf nieuws zeg..dat is even lekker voor jullie??? toppie joh..
en gelukkig dat die samenlevingstest meeviel voor je...grappig dat je dat inderdaad de visjes ziet zwemmen... wanneer krijg je daar de uitslag van of kun je dat ook meteen zien..? ik ben weer met de clomid begonnen en inmiddels moet ik weer dinsdag naar de gyn toe voor een follikel echo.. ben benieuwd...dus afwachten weer...
en huiswerk maken... als alles volgens de planning gaat dan ben ik gelukkig weer thuis voor mijn vruchtbare dagen en de eisprong.. en daar ben ik altijd blij mee dan is er in ieder geval een kans.. toch??
verder gaat het prima met mij.. druk alleen hoor.. poeh he maar vanavond zijn we lekker samen en morgen is er natuurlijk voetbal en hebben we een feestje daarom heen met bbq en waarschijnlijk ook veel drank.. haha met dit mooie weer gaat het zo ie zo al heel snel met de rose hier...wij hebben hier ook vaak last van acute verdampingen in de volle glazen.. haha is dit lokaal of treft die plaag ook jouw huis en omgeving...

ik hoop dat je een leuk en gezellig weekeinde hebt en ik kom zeker weer bij je terug lieve vera...sorry voor de verlate reacties maar je begrijpt het vast..

geniet van de zon..doe k ook..

liefs haag

Jippie, daar is ze weer.............

Hoi Lieve Haag,

Ik dacht even die ziet het niet meer zitten om met me te praten/mailen.

(terwijl ik toch eigenlijk in mijn cursus assetiviteit geleerd heb, niet meteen
negatief, of van het ergste uit te gaan!)

Normaal gesproken " vroeger" vertelde je me, wanneer je waar en hoe lang
weg ging. Maar nu ik het zo lees, denk ik, ohhhh, dat was het.

Om even antwoord op je mail te geven, rose, bier, wijn, dat is aan mij niet besteed.
Maar ik kan het toch wel gezellig hebben hoor. Ik drink geen alcohol.
Er is namelijk nog niks, wat ik heb uitgevonden, wat ik echt lekker vind.
Maar dat maakt mij niks uit hoor, daarom is mijn 2e naam BOB!

Verder, nog even reageren op je vraag: en nu dan, de uitslag over die samenlevingstest.
Dat was echt geweldig om te zien. Je zag die visjes echt zwemmen.
Nu is het afwachten, of "we" zwanger zijn of niet.
Ik ben een week geleden bij de gynecoloog geweest en ik moest 2 weken wachten, en dan kon ik een testje doen. En daar zal dan uit blijken of ik zwanger ben, of dat de ongi nog moet komen. Als het dan nog niet komt, of niet zwanger, dan moet ik weer een afspraak maken in de 3e week.
Is wel spannend. Want nu vrijdag is het 2 weken. En de 3e week, ben ik jarig.(25 juni)In de 2e week, gaan we dus het weekend weg (komende vrijdag t/m maandag),
dus ik ben nog aant twijfelen of ik een test moet meenemen, en daar moet testen,
of dat ik ermee moet wachten. (totdat ik thuis ben).
Als we terug zijn, zitten we in de 3e week, en dan is het spannend.
Maar ik wil me er eigenlijk niet te veel mee bezighouden, want dan blijft het juist weg.
Heb wel het idee dat ik gevoelige borsten heb, maar dat kan ook een idee zijn.
Weet helemaal niet, vanaf wanneer je verschil kunt merken.
Ik weet het allemaal niet hoor.  Wat een toestanden zeg. Afwachten maar.
En jij dan. Succes met jullie huiswerk. Dat scheelt natuurlijk wel, dat je op het goede tijdstip/moment thuis bent. Wanneer ga / moet je weer weg?
Tot mails. x Vera en tot mails.

Lieve lieve vera,

kan mij voorstellen dat je een beetje teleurgesteld was omdat ik maar niet reageerde op je lieve mailtjes..sorry absoluut niet de bedoeling hoor...
ben weer een 6 dagen weggeweest en ik heb elke keer niet zo veel vrij als vroeger.. heb elke keer maar 3 dagen vrij en vroeger nog wel eens 7 of 8 dagen.. en dat scheelt ernorm maar ik probeer er aan te denken om je vaker te mailen want ik vind het heel gezellig met je..
nou ik moet morgen naar de gyn toe en dan weer een meting.....misschien deze maand?? ik ben er gelukkig niet zo mee bezig.. hah zelfs zo erg dat ik mijn laatste tabletje clomid was vergeten in te nemen en daar kwam ik achter in het vliegtuig.. shit man ik kreeg er een rode kop van.. wat een muts ben ik ook he dacht ik.. te gehaast weggegaan en compleet vergeten.... dus nu maar hopen dat het eitje toch goed gegroeid is.. duimen maar...

(die assertiviteitscurses heeft gelijk....niet alles meteen in het negatieve trekken haha)

maar jij hebt hele spannende weken voor de boeg man.. en ohhhh wat leef ik met je mee... ik denk veel aan je hoor..
ik zou die test gewoon meenemen naar je vakantie adresje want dan heb je het in ieder geval bij je.. je hoeft hem niet te gebruiken..maar als jullie het erover hebben   (ongetwijfelt haha) kun je het wel doen. ik zou niet kunnen wachten hoor maar misschien jij wel en doe je het in de vertouwde omgeving thuis.... moeilijk maar dan heb je een keuze in ieder geval...
ik ga woensdag weer weg maar dan ben ik vrijdag weer terug.. haha net op tijd voor de volgende voetbal wedstrijd... en ik hou helemaal niet van voetbal haha ik kijk alleen oranje en ben dan ook bloed fanatiek... haha
zondag was erg gezellig...te veel drank en te veel eten maar ik wist mij in te houden hoor... niet meteen denken dat je met een alcoholist te maken hebt.. gewoon een gezelligheidsdrinker ben ik eigenlijk...kan ook heeeel goed zonder...haha
(je zei dat je niet van alcohol houd...dat kan natuurlijk ook...drank maakt het niet gezelliger....) misschien is port wat voor jou... ik wil je niet aan de drank hebben hoor haha dit is lief bedoeld..
waar gaan jullie heen het weekeinde??? lekker even heerlijk met zijn tweeen weg en de boel de boel laten...heerlijk... geniet er lekker van...

ik ga nu eten maken want manlief komt zo thuis en vanavond moeten we op visite..bij vrienden dus dat is wel erg gezellig...

ik ga je morgen mailen over de meting..

denk aan je lieve vera...

liefs haag

Terug
Bovenaan