A
Anoniem
Guest
Goedemorgen Lieverd,
Nee hoor, geen alcoholist. En port klinkt ook niet als iets voor mij,
maar dat heb ik dus nog nooit geprobeerd.
Wij gaan dit weekend naar Biddinghuizen (Dronten) daar wonen de ouders van mijn man in de buurt. En we zijn daar ooit eens bij vrienden op bezoek geweest, nadat we bij zijn ouders waren geweest. En dat is dus toen goed bevallen, en daar gaan we dit weekend dus oefenen. Ik denk inderdaad dat ik maar een test meeneem.
En dan zie ik wel wat we ermee doen. We hebben vrijdag en maandag verlof.
Dus de vrijdag, zondag en maandag hebben we voor ons samen, en de zaterdag komen er vrienden, en misschien nog ouders van mij of mijn man.
Maar dat is alleen maar gezellig.
Maandag moeten we weer op tijd naar huis, dan gaan ze de oprit bestraten, en daar gaan ze dan dinsdag mee verder. Zijn druk met de tuin bezig, zijn nu (op die oprit na) klaar, dus dat mag ook wel na 3 jaar (nieuwbouw woning!) Maar de gemeente heeft pas geleden de stoep gelegd, dus nu kon pas de oprit. Wat een verhaal.!
Ik ben een beetje, boel aant afdwalen.
Ben inderdaad heel erg benieuwd, hoe het met ons afloopt. OF ik ongi ga worden, of dat ik toch zwanger zou kunnen zijn. Heb af en toe wel last van mijn borsten, weet niet wat ik daar van moet vinden!!!
Ik ben samen met een collega met de weightwatchers aan de lijn, en deze week heb ik geen kg ervanaf, en ook geen cm. Dus dat was balen.
Maar ik zit natuurlijk net in die fase, zwanger, menstruatie, en warm weer, dus ik hoop maar dat een van de bovengenoemde smoesje hier aan bijgedragen heeft.
Verder veel last van pukkels in mijn gezicht (word ik ook niet blij van), maar ik heb me maar steeds voorgenomen dat het van de tabletten kwam, maar die heb ik nu niet meer!
Ben benieuwd hoe het nu met jou verder af loopt! Ik vind het contact inderdaad ook wel heel erg leuk, als of dat al heel lang zo is............ Heb jij dat ook?
Waar woonde jij ook alweer, en leeftijd enzo, even noteren (sorry, )
Ik lees vandaag waarschijnlijk nog wel wat van je. Succes bij je afspraak.
Zal aan je denken. x Vera en tot mails/ tot nog eens wat is. x Vera