HAAAAG...............

Goedemorgen Lieverd,

Nee hoor, geen alcoholist. En port klinkt ook niet als iets voor mij,
maar dat heb ik dus nog nooit geprobeerd.

Wij gaan dit weekend naar Biddinghuizen (Dronten) daar wonen de ouders van mijn man in de buurt. En we zijn daar ooit eens bij vrienden op bezoek geweest, nadat we bij zijn ouders waren geweest. En dat is dus toen goed bevallen, en daar gaan we dit weekend dus oefenen. Ik denk inderdaad dat ik maar een test meeneem.
En dan zie ik wel wat we ermee doen. We hebben vrijdag en maandag verlof.
Dus de vrijdag, zondag en maandag hebben we voor ons samen, en de zaterdag komen er vrienden, en misschien nog ouders van mij of mijn man.
Maar dat is alleen maar gezellig.
Maandag moeten we weer op tijd naar huis, dan gaan ze de oprit bestraten, en daar gaan ze dan dinsdag mee verder. Zijn druk met de tuin bezig, zijn nu (op die oprit na) klaar, dus dat mag ook wel na 3 jaar (nieuwbouw woning!) Maar de gemeente heeft pas geleden de stoep gelegd, dus nu kon pas de oprit. Wat een verhaal.!
Ik ben een beetje, boel aant afdwalen.

Ben inderdaad heel erg benieuwd, hoe het met ons afloopt. OF ik ongi ga worden, of dat ik toch zwanger zou kunnen zijn. Heb af en toe wel last van mijn borsten, weet niet wat ik daar van moet vinden!!!
Ik ben samen met een collega met de weightwatchers aan de lijn, en deze week heb ik geen kg ervanaf, en ook geen cm. Dus dat was balen.
Maar ik zit natuurlijk net in die fase, zwanger, menstruatie, en warm weer, dus ik hoop maar dat een van de bovengenoemde smoesje hier aan bijgedragen heeft.
Verder veel last van pukkels in mijn gezicht (word ik ook niet blij van), maar ik heb me maar steeds voorgenomen dat het van de tabletten kwam, maar die heb ik nu niet meer!

Ben benieuwd hoe het nu met jou verder af loopt! Ik vind het contact inderdaad ook wel heel erg leuk, als of dat al heel lang zo is............ Heb jij dat ook?
Waar woonde jij ook alweer, en leeftijd enzo, even noteren (sorry,  )
Ik lees vandaag  waarschijnlijk nog wel wat van je. Succes bij je afspraak.
Zal aan je denken. x Vera en tot mails/ tot nog eens wat is. x Vera

Lieve vera,

ben net terug uit het ziekenhuis en ik heb 2 eitjes rechts.. jippie ben er weer erg blij mee..nou moeten we weer klussen en mat dat warme weer haha
maar ja, dat willen we graag he? haha
goed dat je de test mee neemt dat kun je altijd dan nog beslissen.. klinkt er gezellig wat jullie het weekeinde gaan doen..wordt ook weer mooi weer dus dat is mooi meegenimen dan he?? haha lekker van genieten daar hoor?? geen gestress en lekker even de tijd samen..
ik ben 31 jaar en aan het einde van het jaar wordt deze dam alweer 32!!! (20 december) ohhhh wat gaat de tijd toch snel he??
oh ja en ik woon in de buurt van aalsmeer..(van die bloemenveilig he? haha)
Hoe voel jij je nu..nog steeds last van je borsten...ohh wat spannend he.. ikhoop het zo voor jullie??
misschien zit het inderdaad in je hoofd maar misschien ook niet en zit het in je buik.. haha...ik wens je veel succes en veel plezier en geniet lekker van jullie vrije dagen..

ik ben er vrijdag weer... tot die tijd.. hou je taai..

ik denk aan je lieve vera,

liefs haag

Goedemiddag Lieverd,

Dit gaat dus een lange week worden, want als jij vrijdag terug bent, ben ik vrij, en kom ik maandag pas weer terug. Maar dan zijn jullie uitgeklust, en wij getest waarschijnlijk, dus de tijd gaat toch wel snel.

Ik heb inderdaad nog steeds last van mijn borsten, en ik vond dat je dat wel heel leuk/mooi had omschreven, niet in je hoofd, maar misschien in je buik! Zou zou maar kunnen, ik hoop het zo. Soms zie ik mensen lopen en denk ik, die wel (dikke buik, of achter kinderwagen), maar ja, het duurt even, maar dan hebben we ook wat he.
Een vriendin van ons is gister bevallen van een jongen. Ryan heet hij. Leuk voor ze.
Ik weet niet wat het dan voor een gevoel zou moeten zijn, dat je in je borsten kan voelen, maar dit voelt op de gekste momenten aanwezig (!) aan.
Jij hebt ook nog geen kinderen he? Wij gaan ook nu voor de eerste. Ben er klaar voor hoor. Hoop maar dat het NU zo is!

We hebben nog een hoop te doen voor komend weekend, maar nog een dag werken, en dan zien we de rest wel. Fijne dagen, prettig weekend, en klussen he.
Ik zal aan je denken, denken we aan elkaar! Groetjes en sterkte/succes. x Vera

Lieve vera,

hoe was je weekeinde? heb je lekker genoten van het weekeinde samen en van jullie samen?? heb wel aan je gedacht hoor...gezellig...
en heb je het testje gedaan?? vertel ben zo benieuwd...ohhh ik hoop het voor jullie en ik duim heeeeel erg hard voor jullie??
wij hebben een "druk" weekeinde gehad ( ) en nu maar hopen dat er een van de twee eitjes of allebei (!!!) aangeslagen zijn.... we hebben in ieder geval weer ons best gedaan...het is weer afwachten voor ons..

verder gaat het goed met ons, ik heb nou al een paar keer in het weekend vrij en we genieten erg van de tijd samen.. voor ik weer de hort op ben in het weekeinde... hebben we dit al in de pocket.. haha
vakantie heb ik dus in augustus en we hebben al wat ideeen opgedaan.. zeilen of lekker met de auto weg.. moeten nog even kijken wat we gaan doen..

ik ben net terug van de tandarts.. ik had mijn hele leven al een spleetje tussen mijn voortanden en die heb ik weg laten halen... mooooi geworden.... maar de verdoving is nog niet helemaal uitgewerkt en ik heb nog steeds het gevoel dat er een gewicht van een paar kilo aan mijn lip hangt.. haha maar wie mooi wil zijn moet soms pijn lijden he?? en pijn heb ik wel even geleden toen die prik erin ging..au en ik ben al zo een enorme ster met naalden...NOT!!!!
maar elke keer als ik in de spiegel kijk ben ik helemaal blij met mijn nieuwe glimlach haha... en later dit jaar moet dan de zijtanden ook gedaan worden... even recoveren van deze prikken en dan door naar de volgende ronde....

morgen ben ik weer weg naar washington dc en ik kom vrijdag weer terug.. we "spreken" elkaar dan echt lang niet...
ik hoop dat je goed nieuws hebt lieve vera...

tot vrijdag dan lieverd en dan "spreken" we elkaar snel weer...

liefs en hou je taai....

kus haag

Hoi Lieve Haag,

Zeggen de bovenstaande smileys je genoeg?
Maandag is mijn menstruatie gekomen.
En inmiddels ben ik vandaag alweer in het ziekenhuis geweest vandaag.
ik heb een nieuw recept voor clomid gekregen.
En nu is het maar afwachten. We gaan het deze maand nog volgen.
En eigenlijk hangt alles nu af van de uitslag van het zaad van mijn man.
Dat hadden we vandaag willen brengen, maar dat mag maar een uur oud zijn,
en dat moet er voor 9 uur zijn. En dat ging vandaag echt niet lukken.
Dus moeten we dat meteen dinsdag gaan regelen.
Dan gaat er weer een week overheen voordat daar een uitslag van binnenkomt.
Mijn uitslag van het bloed prikken was er ook nog niet.
Dus helaas, dat was niet zo'n goed nieuws. en hoe gaat het bij jullie.
Dus het is voor ons nu eigenlijk weer afwachten wat er uit het zaad komt.
(dat is misschien een beetje raar gezegd, maar je snapt wat ik bedoel........... .
Verder dus eigenlijk niet veel te melden. Als we echt met mijn man verder moeten, dan kan het zijn dat ik een aantal recepten clomid krijg en dat ik dan niet steeds daar voor alleen naar hun moet. En dan kan ik het zelf in de gaten houden. Misschien dat als het zover is, we ook wat meer moeten klussen. Maar ja, ze zeiden tegen ons ook, dat het om de dag het beste is. En een paar keer per dag heeft ook niet veel zin, want daar wordt het zaad ook niet beter van. Waar ik me ook een beetje aan erger, is dat we op onze trouwdag (15 juli 2005) gestopt zijn met de pil, en dat dus nu bijna een jaar is. de 25e word ik 31, en als ik dit jaar al zwanger wordt, dan ben ik alweer 32 als het kind komt, laat staan, een 2e. Maar ja, daar moet ik me nog maar niet druk om maken. We zien het wel. ZO, ik heb weer even van me afgeschreven.
x Vera en tot mails. Hoop dat het beter gaat bij jullie, zal aan je denken, en voor je en. tot snel. En succes met afwachten......................  vera

Terug
Bovenaan