haar op beentjes

Ik was gisteren op het cb en ineens begon de wvk over de haargroei op Chloë d'r beentjes; ze heeft daar vrij veel haren zitten, maar dat is al vanaf de geboorte. Nu valt het zelfs niet zo op, omdat ze opgelicht zijn door de zon, eerst waren ze pikzwart!

Nog nooit is ze erover begonnen en ik ook niet, want ze heeft er toch geen last van.
Gisteren zat er alleen een collega bij die zij in moest werken en ik had een beetje het idee dat ze daarom een beetje interessant wilde doen.
Ze zei dat ze dit nog nooit had gezien en dat ze het ging overleggen met de arts en ze zou me zo spoedig mogelijk laten weten wat die ervan zei.
Vond het een beetje raar en heb maar geantwoord dat ik ze vanavond dan wel ging harsen!

Zijn er meer baby-meisjes met haar op de benen??
Sil
 
Nou ja zeg, wat vreemd dat ze daarover beginnen.
Of in ieder geval dat dat met een arts besproken moet worden.
Wat is daar nou mis mee?????????
En als je meisje er toch geen last van heeft.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat het iets met hormonen te maken heeft.

Die cb's af en toe.




 
nou ja zeg!! wat raar!!!
B'Elanna heeft nog steeds haar nest-haar... ook op haar schoudertjes
Maak me er niet druk over, en bij het CB moeten ze helémaááál hun mond erover houden!
Voor zover ik weet hebben we allemaal toch haar?? of ben ik nu zo lijp... dacht ut niet...
En ja, harsen... hahaha. had ook zoiets gezegd van scheren ofzo... hahaha...
Wat een leipo's joh!!

Groetjes Debby
 
Nou, ik vind het ook een hele rare reactie hoor Syl, overleggen met de arts, pff... nou ja... Kon ze lachen toen je dat zei van dat harsen, of kon ze het niet waarderen , ik vind het in ieder geval erg grappig!!
 
Goeie reactie Sil. Lijkt me ook de enige juiste.

Wat een gemuts zeg... Heather heeft (volgens mij) weinig haartjes op haar benen, maar dat klopt ook wel, ze is sowieso bijna kaal en blond... En Chloe is lekker donker en heeft een leuk koppie met donker haar. Logisch dan toch dat ze ook wat meer haar op d'r beentjes heeft?

Groetjes, KT

 
Er kon wel een lachje vanaf na mijn opmerking.
Het haar op de schouders en rug (op haar onderrug heeft ze het ook), dat schijnt normaal te zijn, da's idd nesthaar en valt er na verloop van tijd (vraag me niet welke tijd??) vanzelf af.
Maar zoveel haar op de benen had zij nog nooit gezien bij zo'n kleintje.
Het zal idd wel iets met hormonen zijn ofzo.
Ik geloof ook niet dat ik hier nog iets over ga horen. We wachten wel af.
Sil
 
hoi hoi

ze moeten wat te zeuren hebben he.
meteen de tondeuse pakken hahahahaahah
ze moeten niet zo raar doen.
linsey heeft het niet maar ja die is ook hartstikke blond misschien zien we het wel helemaal niet dat kan ook

groetjes danielle
 
hey sil,

jeetje wat een muts zeg, had zeker niets anders te doen, dinand heeft ook nog wat nesthaar op zijn schouders en rug, maar dat valt vanzelf wel uit, en idd een goede reachtie meteen daarop, maar volgens mij moeten ze iets kunnen zeggen en weten ze het even niet....ja dan krijg je zulke opmerkingen.

groetjes susanne
 
Terug
Bovenaan