Haar producten

Mijn dochter van anderhalf begint eindelijk een beetje haar te krijgen. Het groeit heel sterk naar voren dus nu hangen er steeds een paar sprietjes in haar gezicht. Nu wil ik voor naar de opvang een klein staartje maken maar de haartjes zijn nog zo dun en fijn dat dat eigenlijk niet blijft zitten. Hebben jullie tips qua haar producten die fijn zijn om ze een beetje makkelijk 'in bedwang' te houden?
 
Bij mij dochter heb ik vanwege de dunne haartjes gewoon een pony geknipt. En verder halflang. Dan is er niks anders nodig om het uit het gezicht te houden. Laten groeien kan altijd nog, wanneer het haar dikker wordt.
 
Haar producten betekent iets anders dan haarproducten ☺️ Maar goed, ik zou eigenlijk niets in het haar doen als ze naar de opvang gaat. Speltjes ed vallen vaak uit en kan dan door haar of door andere kindjes in de mond worden gestopt.
 
Wij hebben van die iniminie dunne elastiekjes in dr haartjes. Gaan in een bulk van 200 ofzo bij de action. Van die gekleurde plastic achtige krengen. Niet papa-proof. Die krijgt dat met z’n grote handen niet voor elkaar maar blijft prima zitten (tot aan het slaapje althans..)
 
Terug
Bovenaan