haar verven mag ''t of niet

hey dames,
ik zit met het volgende .ik was gister bij de vk. en vroeg haar of ik mijn haar mocht verven of niet maar zij gaf eerlijk gezegd geen duidelijke antwoord en draaide er een beetje om de vraag heen .ze zei alles wat je op je hoofd smeert komt ook bij je baby ,maar ze heeft ook niet gezegd dat het schadelijk is.ik was dus niets wijzer geworden dan voorheen.mijn vraag aan jullie is dus heeft er iemand hier ervaring mee.ik hoor het graag ?
groetjes en alvast bedankt




 
Ik heb zelfs mn haar met 9 weken zwangerschap deels laten blonderen. En dat kan echt geen kwaad zolang je het maar bij de kapper laat doen, Ze doen het op je haar smeren je dr niet helemaal onder. Heb kan dus geen kwaad hoor.

Laat lekker je haar verven meid want daar krijg je vaak alleen maar een goed gevoel bij.
Bel desnoots je kapster nog op met dezelfde vraag maar die zal ongetwijfeld hetzelfde zeggen.

Succes met je keuze.

X
 
ik ga ongeveer eens in de 6 weken naar de kapper en laat daarbij altijd mijn uitgroei verven. Ook nu tijdens mijn zwangerschap. Volgens mijn kapper kan het zeker geen kwaad.
 
Ik dacht dat het alleen kan met een spoeling, dus als er geen waterstofperoxide (ofzo, dat zit er toch in soms?) en amoniak is zit.
Dat kan toch wel schadelijk zijn voor de baby?

En ik hoorde ook dat het soms niet pakt als je zwanger bent, maar ja, dat is meer pech dan echt een ramp natuurlijk!
 
Hi,

Ik ben zelf kapster...
Je mag gewoon je haar verven tijdens je zwangerschap hoor!
Verf komt namelijk niet in je bloedbaan o.i.d terecht dus dan kan het ook echt niet bij je baby'tje komen..
Voor je eigen gevoel zou je een spoeling kunnen nemen omdat hier bijna tot geen waterstof[erioxide inzit maar verfen kan ook prima!

Succes ermee! Groetjes Jennifer
 
Terug
Bovenaan