Haar verven zwanger

Mijn kapster gebruikt nu een verfspoeling, die is minder heftig als gewone verf. Ze zei dat t wel gewoon kon maar voor mijn eigen gevoel heb ik voor verfspoeling gekozen van goldwell :)

Tuurlijk heb me lekker laten verwennen bij de kappert, volgens de gynaecoloog als verloskundige kan het geen kwaad. Zo een beetje raar zijn alles zwangere kapsters geen haren mogen verven ook, zou gek zijn als ze hun vak niet meer veilig kun heb uitoefenen hierdoor. 

Ik heb ook zelf mijn haar geverfd gedurende de zwangerschap, maar wel met een haarverf zonder ammoniak. Ik heb ooit ergens gelezen dat blonderen tijdens de zwangerschap wel wordt afgeraden, maar kan je niet meer exact zeggen waarom :)

Toevallig laatst gevraagd aan verloskundige ze vertelde dat het geen kwaad kon als de ruimte goed geventileerd is alleen kleur kan anders uitvallen, alleen raden ze me blonderen/ontkleuren af

Hoi ik ben haarstylist en je kunt gewoon je prima je haar verven maar indd door hormonen kan je kleur anders uitpakken dan normaal..
ik zou je daarom ook adviseren je zelf te verwennen door een bezoekje aan de kapper..
een spoeling is indd minder schadelijk voor je haar alleen gaf je aan je haar lichter te kleuren dan je oorspronkelijke haar kleur en dit kan helaas alleen met verf gezien de hoge waterstof die er nodig is om je natuurlijke kleur lichter te maken dan je gewenste kleur 

Terug
Bovenaan