Haar verven....

A

Anoniem

Guest
Weet iemand of je je haar mag verven tijdens de zwangerschap? Heb nl. al een aardige landingsbaan op mijn hoofd. Dus het wordt hoog tijd....

Bedankt en groetjes
Patty

Hoi!

De producten die door de kapper gebruikt worden (en ook bij drogist verkrijgbaar zijn), zijn over het algemeen zo mild, dat het geen kwaad kan hoor. Ik zou er zelf niet voor kiezen om bijv. mijn haar uitgebreid te laten ontkleuren of zo, maar een kleurtje moet wel kunne hoor.

Er wordt wel gewaarschuwd dat de kleur door de hormonen anders kan uitpakken. Je haar zelf vertoont meestal ook wel een verandering tijdens de zwangerschap (bij de meeste vrouwen is het óf heel glanzend en dik óf heel futloos en niks mee te beginnen).

Zelf heb ik er voor gekozen om voor mijn eerste zwangerschap mijn haar weer in mijn eigen kleur te laten verven. En dat was maar goed ook, want als de kleine er eenmaal is zijn regelmatige uitjes naar de kapper  vaak een luxe.

Groetjes, Marisa

Ik zou het niet doen. Een kennis is kapster en ik weet dat zij speciale verf heeft die je wel kan gebruiken in de zwangerschap op natuurlijke basis.

Tijdens je zwangerschap let je er ook op wat je eet, waarom dan niet hier op letten?   Via je hoofdhuid kunnen gewoon allerlei chemische stoffen in je lichaam komen.

Ik zou de gok niet wagen.

Hoi ,
Het kan helemaal geen kwaad hoor om je haar te kleuren tijdens je zwangerschap!
Nog even en dan kan je niks meer.................
Dat het iets anders kan uitpakken zou kunnen maar in de meeste gevallen niet.
Ik  zal m,n har wat gekleurd hebben in 5 zwangerschappen ,bij mij bleef de kleur trouwens goed.

groet melanie

het kan helemaal geen kwaad om je haar te laten verven, het komt niet in je systeem terecht!

Ik laat mijn haar altijd bij de kapper doen, en die zei dat het geen kwaad kan.

Dus gewoon doen, ik heb het 2 weken geleden nog gedaan zodat ik zometeen er niet naar om hoef te kijken.

Een vriendin van me is kapster en ook zij zegt dat het geen kwaad kan maar dat de kleur anders uit kan pakken. vroeger waren de middelen die ze gebruikten voor permanenten en kleuren zo chemisch dat het brandde en prikte op je hoofd. tranen enzo....tegenwoordig is het allemaal een stuk milder. Ik ben het er wel mee eens....je mag tegenwoordig steeds minder...dit zou ik gewoon doen!

Hee hoi,

Verf mijn haar elke 5 a 6 weken en doe dat ook gewoon nu ik zwanger ben. Geloof ook niet dat het kwaad kan. Wil er toch nog wel een beetje goed uit blijven zien!
Als je overal naar luistert mag je echt helemaal niks meer.

Groetjes Alberdien

Hoihoi,

Ik zou het niet doen.
Mijn huiskapster zei dat het wel kwaad kan voor je kindje.
Ik heb het dus niet geverfd, zelfs niet op me bruiloft!!!!!!!!!
Maar goed dat is ieder voor zich natuurlijk! Succes met je keuze en geniet van je zwangerschap!

Groetjes Maaike
32 + 5 zwanger.

Terug
Bovenaan