Haar verven....

Waarom gebruik je niet gewoon een haar spoeling.
Dat kan zowiezo geen kwaad omdat er geen anmoniak in zit en dus minder schadelijke stoffen en door de gevoeligheid van je haar tijdens de zwangersschap is het ook minder slecht voor je haar en mocht de kleur wel minder mooi geworden zijn dan je hoopte kan je er ook makkelijkere een andere kleur in doen.

Groetjes en sucses ermee.

een spoeling is net zo ' slecht'   als verf voor je haar.
Het komt op je haar niet in je lichaam.. dus ik snap niet dat mensen zeggen dat het slecht voor je is.
Als het niet goed is in je zwangerschap dan moeten ze dat op de verpakking zetten, en de kapper moet dit dan aangeven.

hallo,

ook ik heb mijn haar laten kleuren vorige week er is niks mee.

Want verf komt niet in je bloedbaan niet via de hoofdhuid.
Verf is niks anders dan een laagje over je eigen haar heen.
Daarbij dat wat je kleurt is dood het enige haar wat 'leeft" is dat wat bij de wortel zit daarom is het zo pijnlijk als je een haar er uit trekt.

Het is onzin dat het slecht is.
Lekker doen en gewoon zorgen dat je er goed uit ziet juist nu.

Liefs moi28

hai hai

Het kan helemaal geen kwaad hoor! Vroeger wel want toen was het spul veel hardnekkiger dan nu! Ik heb het meerdere gyn's gevraagd en er was niks aan de hand!!
Gewoon lekker verven hoor!!

Hoi
Volgens mij mag je je haar gewoon verven hoor. Ik doe het ook nog steeds. Ik wil er wel een beetje fatsoenlijk bij lopen!
En de meeste kleuringen zijn tegenwoordig zonder amoniak en dus niet hardnekkig. (schreef al iemand dacht ik)
Mijn kleur valt gewoon hetzelfde uit.

groetjes

Ik heb mijn haar 2 keer geverfd tijdens de zwangerschap. Normaal gesproken haal ik een pakje bij de drogist en doe ik het zelf, maar nu heb ik 't beide keren bij de kapper gedaan. Ze gaf wel aan dat blonde tinten meer ammoniak bevatten dan donkere tinten en dat die wel schadelijker zijn, maar het is niet meer de troep van vroeger. Zij heeft m'n haar dus donker geverfd, maar niet direct op de hoofdhuid. Ze is dus met folie aan de slag gegaan en dan stroken met verschillende tinten aanbrengen. Zij raadde me dat wel af om het direct op de hoofdhuid aan te brengen, dat komt na de bevalling wel weer...

Maar zo te horen is de ene kapper de andere niet... beetje raar dat er geen duidelijke richtlijnen in zijn.

laatste 2x zijn er blonde plukken bij mij geverfd en er is niets verteld dat dit wel schadelijk is.

Gewoon lekker doen dus.

ook mijn kapper zegt dat ik gewoon mn haren kan laten verfen bij hun en deed dit bij caithlyn ook en nu bij deze zwangerschap doe ik het gewoon lekker weer

dus maak je niet druk

liefs

Terug
Bovenaan