Haargroei... Zou de kale plek echt verdwijnen?

<p>Tijd terug poste ik dat mijn haren met bossen uitvielen. Inmiddels is het gigantisch uitgedund en heb ik een kale plek van 10 cm doorsnede. Ik baal er gruwelijk van, gelukkig kan ik het nog enigszins bedekken. Maar naar de kapper durf ik niet eens meer te gaan.</p><p>Mijn haaruitval is helaas nog niet gestopt. Het is iets minder, maar goed ik heb ook gewoon aanzienlijk minder haar dat over is om uit te vallen. </p><p>Nu zag ik tot mijn grote vreugde dat er op de kale plek wat donshaar begint te komen. Echt dun doorzichtig donshaar. Zou dat betekenen dat er over een tijdje geen kale plek meer zit? Of blijft 't bij donshaar? Of zou ik 't kunnen verven oid dan valt de kale plek denk ik ook niet meer zo op. </p><p>De huisarts zei dat ik niets anders kon dan afwachten en stoppen met de pil. Dus dat heb ik ook gedaan uiteraard. Ik hoop zo dat deze donshaartjes mooi donker en stevig lang worden! </p>

Ik had ook erg last van haaruitval en mijn kapper adviseerde biotine te gebruiken dus dat probeer ik nu uit ? gelukkig geen kale plekken maar wel doorzichtig ?

Ik had ook last van veel haaruitval. Ik had echt twee inhammen bij mijn voorhoofd. Dit is allemaal weer terug gekomen. Duurde wel echt lang en ik baalde er enorm van! Bij de kapper heb ik een model laten knippen waarbij het minder opviel. 
Hoop dat het bij jou ook weer terug komt! Sterkte tot die tijd! 

Hi bedankt voor de reacties. 
alopecia areata hier heeft ze niets over gezegd.... De plek zit zeg maar als je een midden scheiding zou maken, rechts 10 cm onder de scheiding en 5 cm van gezicht /haargrens af. 
Als 't dat zou zijn, is dat te verhelpen? 

Ik heb ook behoorlijke haaruitval gehad toen ik tiener was, kale plekken op m'n hoofd... Wat hier wonderen heeft gedaan is shampoo gebruiken zonder sodium laureth/lauryl sulfate. Dit is een vrij agressieve reiniger en blijkbaar kon ik daar niet meer tegen. De Hema heeft een shampoo zonder dit ingredient en verder kun je terecht bij Holland en Barett. 
Het is 't proberen waard! Mijn haar stopte toen met uitvallen en de kale plekken zijn allemaal weg. Als ik nu een shampoo met dit ingredient gebruik, merk ik na 2 dagen dat m'n hoofdhuid weer begint te jeuken. 

Terug
Bovenaan