Haargroei... Zou de kale plek echt verdwijnen?

Ik gebruik de biotine zelf ook nog niet zolang maar mijn kapper merkte bij andere klanten wel veel verschil ?‍♀️ Baat het niet dan schaadt het niet

Wat vervelend zeg. Ik heb het ook gehad was helemaal kaal na heel veel bloedverlies na een miskraam. Ik bleek heel zwaar ijzertekort te hebben. Misschien moet je dat eens laten nakijken.

Nou, tijdens mijn zwangerschap bijna geen haaruitval gehad en 2 maanden na mijn bevalling viel het met bosjes uit. Ben ook erg bang dat ik kale plekken krijg. Heb ook al flinke inhammen en het blijft maar uitvallen. Tijdens het douchen flinke plukken dan met fohne en borstelen en dan zo nog heel veel haarverlies. Moet elke dag het putje leeghalen, wat ik tijdens mijn zwangerschap geen een keer heb gedaan. Heb nu shampoo en conditioner van Kerastase en van hairfinity de volume builder tabletten. Hopen dat het daar minder van word! Maar met de pil stoppen, zou dat moeten helpen tegen het haarverlies?? 

Ik had tijdens de zwangerschap ook 0 haarverlies maar inmiddels wel al gigantisch 8 maanden lang. Ik blijf hopen dat 't snel stopt.
Pil en hormonen kon 't wel vele malen heftiger maken. Ben nu 2/3 maanden gestopt en 't lijkt wel wat beter te gaan. Heb iig donshaartjes op de kale plek. Maar 't moet echt onderhand stoppen met uitvallen hoor. Echt zo klote dit. 
Ijzer tekort zal ik ook na vragen thanks 

En nog even ter info! Ik had ook een flink ijzertekort dus heb daar nu ook tabletten voor... Durf voorzichtig te zeggen dat het minder lijkt te worden :) 

Terug
Bovenaan