Haarspeldjes er uit trekken

<p>Hoi allemaal,</p><p>mijn dochter van 16 maanden trekt haar haarspeldjes steeds uit haar haar. Ook trekt ze haar hoofd steeds weg als ik staartjes wil maken. Haar haar wordt wel  al best lang en ook voor haar ogen maar vindt het zo zonde om het af te gaan knippen. Iemand tips?</p><p>groetjes!</p>
 
Enige tip: snel een staartje maken en afleiden. Anders is t bij mijn dochter ook niet mogelijk. 
 
Idd snel een staart maken en afleiden. Het hoort er gewoon bij. Een strak staartje trekken ze er niet zomaar uit. Het wordt vanzelf beter als ze ouder wordt
 
Hier trok ze zelfs strakke staartjes eruit dus toen maar een tijd geen staartjes gedaan. Van de ene op de andere dag wilde ze wel weer een staartje en bleef ze er vanaf. Maar als ze ze wel in laat zitten als je ze gemaakt hebt, dan idd even afleiden met iets. 
 
O.a. bij Hema heb je van die superstrakke elastiekjes. Lijkt een beetje op beugelelastiekjes. T is een ramp om ze eruit te krijgen, dus die trekt je kindje er echt niet zomaar uit. Zelf vond ik ze nooit prettig omdat het echt wel even zeer doet als je ze eruit trekt, Maarja..  Ze blijven wél zitten! :)
 
Heeft ze zelf last van het lange haar? Of is er een andere reden waarom ze persé iets in haar haar moet?

Ik zou mijn dochter geen knipjes/staartjes indoen als ze die er weer uit trekt, kennelijk wil ze het dan niet. Zou dan eerder haar haar een beetje laten bijknippen, of gewoon zo laten. 
 
Terug
Bovenaan