Haarspeldjes er uit trekken

Die van mij wil ook niks in dr haar momenteel. Maar lijkt er geen laat van te hebben dus ze loopt vaak met een flinke afro rond omdat het flink krult en zeker na het douchen en slapen ?lekker laten zo anders toch bijknippen..
 
Iemand anders vragen het te doen waar ze 'tegenop kijkt'. Bij ons wilde ze ook niet maar kwam ineens van het KDV naar huis met jawel staartjes. Ook een ouder nichtje mocht dit wel doen. Daarna liet ze het mij ook vaker doen. Maar als ze zelf echt nee zegt tegen een staartje of vlecht laat ik het ook gaan. 
 
Hier trekt mn dochter ook dr clipje uit als ze door heeft dan ik hem in doe. Ik mag gelukkig wel een elastiekje in doen. Gebruik van die strakke elastiekjes zoals hier eerder al werd genoemd ? gekocht bij ali heel veel elastiekjes voor heel weinig geld. 
 
Hier ook een dochtertje van 1.5 die niets wil weten van elastiekjes of klipjes. Ze trekt ze er met haar en al uit. Maar het hangt echt voor/over haar ogen. Maar als ik nu naar de kapper ga, wat ik liever niet doe, dan ik daar over een maand weer heen. Überhaupt was het vorig jaar als baby al een hele klus om een muts op haar hoofdje te houden. Houdt ze niet van. Dus ben benieuwd naar deze winter..... Dus geen tip maar wel heel herkenbaar.
 
Terug
Bovenaan