haarspeldjes

Heeft iemand een idee waar ik leuke/eenvoudige newborn haarspeldjes kan krijgen.
Ze doet as zondag haar doop en zou het zo leuk vinden om voor die dag een zilver speldje in haar haar te doen, voor die paar lokken..hahahah.

Ik weet dat het speciale moeten zijn omdat het hoofdje nog zacht is....

 
ja hier ook een kale! maar ik heb het idee dat nu eindelijk haar haartjes beginnen te groeien op haar kale knarretje. Maar speldjes zullen voorlopig nog niet kunnen;)

Veel plezier bij het dopen.

Liefs Maartje
 
Hier haar genoeg maar helaas is het een jongetje ;-) hahaha, nee dat bedoel ik niet zoals het er staat. Ik ben erg blij met mijn mannetje en zou hem voor geen goud willen ruilen, maar als ik soms zie wat voor een leuke spulletjes er voor meisjes te koop zijn... dan wou ik dat het maatschappelijk geaccepteerd was dat je jongetjes ook speldjes in het haar deed... hihi...
 
Karlijn krijgt steeds minder haar:(
Ze had echt heel veel lang( voor een babytje dan he) zwart haar. Helaas valt het een beetje uit maar ze krijgt er nu "echt"haar ipv dat zachte pluizige haar voor terug. Ze heeft al een paar keer die speltjes van de h&m in gehad, blijft redelijk zitten.
 
Nou dan moet ik ook maar naar de h&m. Moet wel zeggen dat de donkere volle bos met de geboorte nu al een blonde dunne bos is geworden! Helaas.. :) En op haar achterhoofdje is nog steeds een gladde plek van 't draaien. Leg haar al wel vaak op de buik, maar helpt nog niks..
Liefs
 
Terug
Bovenaan