Haartjes en traantjes :-)

Hallo,

Bente is nu een keer of 5 naar de kapper geweest. De eerste keer zat ze op schoot en vond ze het prima. De keren daarna op een kinderstoel en dat was ook prima. Vorige week zijn we weer geweest en nu was het drama....... Ook bij mij op schoot was het huilen. Ik had gelukkig een kapster die wist weet wat ze deed. Bente heeft niet heel stijl haar en moet regelmatig bijgepunt worden. Het haar is nog vrij dun maar wordt wel een volle bos, getuige de vele nog korte haartjes op haar hoofd. We zullen het de volgende keer wel zien hoe het gaat.

Groetjes Danielle

eerder dat nathalia haar haar wordt geknipt, is ze ongeveer 3 jaar ben ik bang voor hahaha.
ze heeft nog steeds bijna geen haar.
de meeste baby's worden met dit koppie geboren whahahaha.

de achterkant was wel erg dof van nathalia.
ik doe hair repair in haar haar, zodat het toch mooi glanst en hersteld.

liefs, do

Shanice is nou 2 keer geknipt eerste keer niks aan de hand maar de tweede keer bij mijn zus haar kapsolon was het drama .
Maar ja wat wil je met zulk haar dat klit behoorlijk moet het elke dag helemaal uitkammen drama is dat ook al probeer ik haar af te leiden.
Het zit tussen kroes en normaal haar in hele kleine krulletjes het is schattig hoor maar om te onderhouden drama.
Bij Milton zijn kroeskopje zetten we zelf de tondeuse erop en dat gaat goed.

groetjes lisette

Hoi,,

Wat ik zou doen is hem in ieder geval een borsteltje en kammetje te geven, dan is het van hem en gaat hij er waarschijnlijk mee spelen, laat hem ook jou haar doen, of van je man, daarna jij bij hem, in spelvorm is het veel leuker! Dan raakt hij er aan gewend!
Bij de kapper kun je wat losse krentjes in je zak doen en er elke keer 1 tevoorschjn toveren (zelf vasthouden is niet aan te raden bij de kapper!)
Dan denk hij aan eten,,haha

Hoop dat je er iets aan hebt!! Succes Gr MJ

Hoi!

Ook hier was de eerste keer naar de kapper een drama.
Ik ging naar een kapsalon waar ik zelf nog nooit was geweest, maar de kapper waar ik heenga knipt geen kinderen.
De kapster was totaal niet kindvriendelijk en spoot zonder waarschuwen haar haren nat met de plantenspuit!
Nou, dat hoef je bij Isabelle echt niet te doen, die zette het op een krijsen, niet normaal meer!
Ook afleiden met rozijntjes en flesje drinken werkte niet echt.
Gelukkig heeft ze het nog af kunnen maken toen Isabelle bij mij op schoot zat.

Ik ging zelf een keer naar een andere kapper toe en toen zij vroeg of ik met Isabelle al eens naar de kapper was geweest vertelde ik over het drama.
Ze reageerde met: "echt waar: hoe kun je zeggen dat je een kind kan knippen en zomaar dingen doen zonder iets te vertellen!" en ze vertelde over de kinderen van dezelfde leeftijd en hoe je een kind het beste kunt voorbereiden.
De tweede keer heb ik Isabelle voorbereid door haar steeds de kam en borstel te geven, dan mijn haren te doen en dan de haren van de knuffel.
Met de plantenspuit gespoten en uitgelegd dat de kapster knippen zou in de nek en de pony.
Ze zat keurig stil!
Ik was echt supertrots en ze is inmiddels nog een keer geweest en ook toen zat ze keurig stil!

Dus vertel je zoontje alles wat er gaat gebeuren en ga naar een andere kapsalon of vraag om een andere kapster!

Laat je even weten hoe het is gegaan?

Liefs Monica

Terug
Bovenaan