haartjes

Voor degenen die het wilden weten, ik heb een berichtje toegevoegd over die haartjes op de onderbuik. Verwacht er niet te veel van, zo spectaculair was het nou ook weer niet...
 
Mens ga alsjeblieft aan je huiswerk en val ons nooit meer lastig met woorden als: Rudimentairs!
Wat een GILLER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben veel wijsneuzen tegengekomen op dit forum maar jij slaat echt werkelijk alles!
 
Dat slaat helemaal nergens op anoniem, ze valt helemaal niemand lastig, het was op verzoek. Heb je haar berichtje niet goed gelezen? "Voor degenen die het wilden weten," stond er, niet voor jou dus. Ga toch weg, stomme doos. Maak je mavo af.
 
Nu heb ik toch aanleiding om er eens op in te gaan. Ik zei 'voor degenen die het wilden weten' en dat ben jij dus niet. Als je dan toch de moeite neemt om het te gaan lezen, twee pagina's terug helemaal, dan doe je het toch echt jezelf aan.
 
Ach Annick, laten we ons zelf nou niet heiliger verklaren dan de Paus. De meeste mensen, ja waaronder ik (oh gut), moeten een dergelijk woord eerst opzoeken in de Dikke van Dale. Als Loentje nou zo ontzettend graag op academische leest geschoeide teksten wil uitkramen, laat 'r dan aljeblieft gaan chatten met een stel jaargenoten, maar gebruik op het forum alsjeblieft logische voor iedereen in één keer te begrijpen woorden en hang niet de arts uit. Voor de zoveelste keer: Biologie heeft geen fluit te maken met verloskunde. (maar daar denkt Loentje ongetwijfeld anders over) En nee Loentje, ik hoef geen 2 pagina's terug want je staat gewoon op pagina 1 met je verhaal. (dat kun je dus instellen!)
 
Ik vond het wel interessant, is toch leuk dat ze afentoe eens een woord gebruikt dat sommigen misschien niet kennen. Kunnen we zo ook nog eens onze woordenschat vergroten :) Twee vliegen in 1 klap zal ik maar zeggen.

Mij stoort het in ieder geval niet, laat Loentje maar lekker haar gang gaan, ik vind het allemaal wel leerzaam.

Tot slot vind ik nog, als iemand haar commentaar niks vind, moet ie het gewoon niet lezen. Ik kijk wel 10 keer per dag langs reacties die ik nergens op vind slaan, maar reageer er gewoon niet op (ja nu dan wel een keertje).

groetjes, Jane
 
Terug
Bovenaan