haartjes

Ik vind dat het nergens op slaat om Loentje steeds zo persoonlijk aan te vallen. Als je een woord niet kent dat ze gebruikt, dan zoek je het op. Zij kan ook niet altijd inschatten welke woorden een ander wel of niet kent. Het is hier toch niet verboden voor academici?!
Ik vind het interessant als zij wat te vertellen heeft, net zo goed als het leuk is om dingen van een ander te lezen.
Wat een hormonentoestand hier zeg. De ene keer wordt er geklaagd als iemand wat tegen mensen met dyslexie heeft en de andere keer als iemand toevallig een wat grotere woordenschat heeft dan een ander. Ik kan me helaas dit keer ook een keertje niet inhouden...
 
Is kwaaie anoniem niet gewoon een beetje jaloers?
Waar je je aan ergert zegt ook namelijk best veel over jezelf. Loentje neem je 'betweter' gedrag kwalijk, maar jij stelt je helemaal lekker superieur op.
Vroeger te weinig positieve aandacht gehad of zo, dat je hier zo mee door blijft gaan?
 
Als ik een woord niet ken, zoek ik 't op in plaats van degene te gaan afzeiken die het woord gebruikt. Enne... er komt toch wel een hoop biologie kijken bij verloskunde, hoor. En ja, ik heb ontzettende last van mijn hormonen! ;o)
 
Zucht... biologie heeft wel degelijk raakvlakken met verloskunde, maar dit onderwerpje heeft weer helemaal niets met verloskunde te maken en alles met evolutiebiologie, toevallig weet ik daar in verband met mijn studie meer vanaf dan de meeste andere mensen en daar ga ik me niet voor schamen of verontschuldigen.
 
Terug
Bovenaan