Hoi!
Ik ben een niet al te trouwe bezoekster van het forum (vaker lezen dan iets melden...) sorry!! , maar ik heb ook zo'n last van haaruitval! (2 maanden geleden heb ik er een berichtje over geplaatst) Bij mij zie je inderdaad ook al inhammen, vind het echt vreselijk. Een staartje gaat ook echt niet meer. En inderdaad, een hoofdband is wel een oplossing. Er komen wel nieuwe haren terug, maar voordat die bij de rest zijn gegroeid........Ik merk ook als ik met iemand praat, dat ze zo naar mijn haar kijken...dan zie ik die ogen iets naar boven kijken...Ik ben wel eens bij zo'n haarclinic geweest en daar zeiden ze dat ik die mannelijke vorm van kaalheid heb. Nou de grond zakte onder mijn voeten vandaan!! Maar nu blijkt dat dat tegen iedereen wordt gezegd die daar naar toe gaat.....ik hoop zo dat ik het niet heb!!! Word er soms helemaal depressief van, wat ook niet goed is...want stress is ook niet bevoordelijk.
Een vriendin van me heeft een kuurtje gedaan van Priorin (bij de drogist te koop), bij haar hielp het goed. Ik heb gisteren de laatste capsule genomen, maar heb niet echt iets gemerkt, het bleef uitvallen. Ik zit soms ook zo te malen....over 10 jaar is het helemaal een ramp, straks schamen mijn kinderen zich voor hun moeder, pruik?, haartransplantatie? aaaaaaaaaahhh, kan wel janken!!!!
Nog even iets positiefs............met de kinderen gaat het super, helemaal genieten, iedere dag (en nacht...vanacht wakker van 02.00 tot 04.00)
groetjes Anne.