haaruitval na bevalling ????

hallo allemaal

ik had even een vraagje....
ik heb op dit moment heel erg veel last van haaruitval ik wordt er echt gek van.
nou weet ik dat dit kan komen door hormonen ofzo maar weet iemand hoelang dit duurt ik heb namelijk nu al toch wel dik 4 weken ermee te maken.
vind het echt erg.... overal waar je kijkt ligt haar.
niet echt fijn zeg maar , ik ben 27 februari dit jaar bevallen van mijn mooie zoon stef!!  
ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen....
alvast bedankt!!

groetjes Chantal   mv stef 27 02 2007

Ik ben 12-1 bevallen en heb momenteel ook veel last van haaruitval, ik denk nu al een paar weken. Hoe lang het gaat duren? Geen idee, ik hoop dat we er zo vanaf zijn. Na mijn eerste twee zwangerschappen had ik er geen last van en ik had er nu ook eigenlijk niet opgerekend.

Judith

Hoi,
Ja jammer is dat he. Ik ben 12 maart bevallen en heb er ook heel veel last van. Wanneer het stopt is bij iedereen verschillend denk ik, maar ik hoop dat het bij mij ook niet heel lang gaat duren. Ik heb wel heel dik haar, maar toch.
Voor ik zwanger was van mijn eerste had ik ook een flinke slag in mijn haar.
Voor de tweede had ik weer iets krul terug, maar nu is het bijna helemaal weg. Hoop dat dat ook weer terugkomt. Of dat in ieder geval mijn dochters krullen krijgen. Zijn ze niet helemaal verloren gegaan zeg maar.......hahahahaha!

Maar ik hoop voor "ons" dat het idd weer snel over gaat.

Succes!

Groetjes mama van Yana en Meike  

ik heb hier ook last van, het begon toen ik gestopt was met de bv. het was heel erg, ik heb lang donker haar, dus het valt heel erg op. nu is hjet gelukkig wat minder. ik gebruik nu een shampoo en conditioner van elvive met haarverdikker. er staat ook anti-veroudering op de fles, maar het lijkt te werken, ik wil alleen niet te vroeg juichen.

groetjes Rosita

Ja, hoor! het zal er wel bij horen.
Sinds een tijdje haal ik ook hele plukken uit mijn haar bij het wassen! Jammer, ik had een lekker volle bos gekregen...

Hier is de grote haaruitval ook weer begonnen! Helaas, het hoort erbij. Maar bah, wat word ik vies van al die haren! Duurt een paar weken, dan ben je alle extra haren weer kwijt die je vast hebt gehouden tijdens de zwangerschap.

verhaar ze!
Sabine

ik heb er ook super last van en ik heb mega lang bruin/zwart haar.

ook heb ik een golden die puppies heeft gehad. en dus haar complete vacht aan het verliesen is.

het is hier dus echt een ramp op degrond!!

en elke keer als ik naar de handen van mijn zoontje kijk..........AAAHHHHHH.......weer een paar haren in zijn knuistjes, die dan vervolgens vrolijk richting de mond gaan. Ik ben bang dat mijn zoon ongezien toch al een flinke haarbal in zijn buik gekregen moet hebben. Ik word gek van die haren overal.

Anne

Terug
Bovenaan