haaruitval na bevalling ????

Mijn kraamhulp zei dat je de haren verliest tijdens de zwangerschap of erna. Ik ben ze tijdens de zwangerschap verloren en dat vanaf de 5e maand ongeveer tot de bevalling...
Tessa is nu 11 weken en heb nou nog nergens last van.. Nou maar hopen dat de kraamhulp de waarheid sprak....
Groetjes Carla

nou..... bij mij begon het telkens pas nadat ik gestopt was met volledige BV, nu bij Marieke dus de laatste paar weken, vanaf 16 weken denk ik. (zij krijgt KV) Maar ik help je hopen!

Sabine

hallo   allemaal

ik heb tijdens alle twee mij zwangerschappen echt haar uitval gekregen
bij kaya werd mijn haar ook helemaal pluizig ( heb krullen van me zlef leek wel een ragebol kon het alleen maar steilen )
terwijl ik bij jayla een mooie gloed over me haar kreeg
maar zodra ik me haar ging wassen lag de hele vloer vol mer haren over me haar borstel maar helemaal niet te praten

en twee weken na me bavallingen was het weer weg en kreeg ik gewoon me oude haar weer terug
gelukkig weg pluizen haar  en weg mooie gloed

volgens mij is het bij iedreen verschillend mij vriendin had negen maanden na haar bevalling nog haar uitval

heb ook wel eens gehoord als je bortsvoeding geeft er een hormoon is wat in je lichaam zit en zodra je stop dat je haar uit kan krijgen
maar of het waar is weet ik niet

heb nooit borstvoeding gegeven  

groetjes mariella  

Ik heb het nu ook. Had het helaas in mijn zwangerschap ook, dus van mijn mooie lange bruine haar is weinig meer over :-(
Vitamine B tekort geeft ook haaruitval.

Ook ik wordt helemaal gek van mijn haaruitval, echt niet normaal meer.
Ik weet dat je tijdens je zwangerschap extra haar krijgt en dat je dat haar weer verliest na je bevalling maar ik heb het idee dat mijn haar nu wel heel erg dun begint te worden.

Nou ja ook dit hoort er dus bij.

Nou iedereen veel succes ermee.

groetjes Nathalie.

hallo!!

ook ik heb extreem veel haaruitval... ik heb zelfs kaal plekken... Vind het verschrikkelijk maarja. Ik was naar huisarts geweest en heb er medicatie voor...echt helpen doet t niet hoor... als ik mn haren was en dan borstel moet ik mn borstel 3a4x zuiver maken en het bad ligt ook nog is vol... ze vallen met plukken uit...

Groetjes carol mama v Rhune

hai,

Geen flauw idee hoe lang het duurt. Het is wel vervelend want ik heb er nu zelf ook last van. Bij mijn 1e dochter geen enkel probleem, maar nu..... pffff overal vind ik haren.

Vooral 's ochtends op mijn kussen, ik schrik er soms zelf van! Ik hoop maar dat het snel over is want anders houd ik niets over

Groetjes  Sandra

Terug
Bovenaan