Haaruitval na zwangerschap

<p>Hey dames,</p><p>Wat is jullie ervaring met het verliezen van jullie mooie zwangerschaps lokken? Ik had echt dik haar maar elke dag komt er echt veel van mijn hoofd?? hoe lang kan het duren voordat alles weer normaal is?</p>

Oh ja schei uit ?wat een ellende he
Vorige zwangerschap werd mijn haar ook zo dun boven op . Echt ellende alles zat onder de haren. 

Nu ben ik 9 weken  geleden  weer bevallen en nu begint het langzaam aan weer uit te vallen. 
Hopelijk niet zo erg als de 1e keer ?

Oohhh bij mij was t zelfs zo erg dat ik inhammen kreeg aan de voorkant ? .. na 4 maanden stopte de uitval wel en na 6 maanden begon t terug te groeien. Ze is nu bijna een jaar en loop met van die heerlijk half lange piekende baby haren ? heb wel t idee (als ik rond me heen vraag) dat het bij wel heeel erg was.....

Jaa vreselijk! Eerst vlak na de bevalling vreselijke zweet aanvallen maar het rook ook echt erg! Toen kwam m’n haaruitval en daarna waren me nagels aan de beurt! Bijna een jaar verder, zweten is voorbij (behalve op dagen als deze ?) haar groeit terug en me nagels zijn weer sterk. Nu ben ik zwanger van de 2de.. here we go again ???

Idem, bye bye mooi dik haar! Begon hier na ongeveer 3 maanden en heeft zeker wel zo'n 2,5 maand geduurd. Handenvol kwam er uit, vooral met douchen en hele plukken gewikkeld om haarelastiekjes. Nu groeien er weer overal sprieten terug. Ik hoop mijn oude vertrouwde bos haar weer terug te krijgen.. volgens de kapper gaat dat goedkomen.

@Nicolle B omg hoop dat het goed komt!? bij mij viel het pas na 3 maanden. Vorig maand merkte ik het. 
@DMP ik heb het nu al een maand. Ik hoop dat het binnenkort stopt. Want dit gaat niet goed hoor??
@Lizzyluc omg hahahahahahahahah here you go again??????‍♀️?‍♀️?‍♀️ sterkte hoor en alvast een goede bevalling!
@Aatje omg ik hoop ook echt dat het goed komt. Die volle bos was gewoon zo fijn. Ik neem nu wel van die haargummies in, inhoop dat het niet zo erg afvalt?

Heel herkenbaar.... je hebt het idee dat er niets meer overblijft maar bij mij viel er 9 maanden ook maar een haar of 2 per dag uit dus na bevalling en mindering hormonen werd de schade nog even ingehaald. Het is weer goed gekomen hoor 

Bij mij begon het met 3 maand. Kreeg zelfs inhammen aan de voorkant. Dochter is inmiddels 1, het groeit weer redelijk aan. Maar verlies ook nog steeds veel haar.

Terug
Bovenaan