Haaruitval na zwangerschap

Oh ja heb ik ook nog steeds last van. December bevallen en nu al bijna 7 maanden haaruitval. Denk dat als ik al het haar verzameld had dat er uit is gevallen had gespaard, had ik al een pruik haha. Vervelende is ook dat je vloer in huis er vol mee zit. 
Krijg nu wel meer babyhaar voor terug.
Ik gebruik wel andrelon shampoo biotine en vitamines voor haar,huid & nagels. Kan geen kwaad lijkt me.

Hier ook begonnen met 3 maanden, tot ongeveer de 6e maand. Zwarte haren zie je nog erger ?Nu allemaal kleine haartjes die alle kanten op staan maar het groeit tenminste weer aan. Wel merk ik dat mijn haar structuur iets anders is dan voor de zwangerschap maar dat heeft tijd nodig! 

Bij mij heeft het 6 maanden geduurd. Je doet er weinig aan. Je kunt extra vitamine B nemen, extra groente en fruit dagelijks en een zachte borstel voor je haar. Gaat vanzelf over, bij de een sneller dan de ander. Gekmakend is het zeker 

Vreselijk he! Hier begon het ongeveer 2,5-3 maanden na de bevalling en duurde ongeveer 3 maanden. Ik heb nu aan de voorkant dat vervelende kuikenhaar haha. Gelukkig komt het wel weer goed maar ik moet zeggen dat ik ook behoorlijk was geschrokken en echt dacht dat ik geen haar meer over zou hebben..

Voor de gene die een beetje hoop willen. Niet dus
Bij mij duurt dit al zo'n 1,5 jaar.
Krijg nu inmiddels wel weer nieuw haar maar dat zijn nu nog van die irritante korte plukjes waar je niks mee kan

Ooh hou op schei uit, werd gewoon gek van mijn eigen haren overal.. Tussen de kleren, in de wasbak, op de grond .. overal! Onverwachts snel weer zwanger geworden (zoontje was 10 maandan) En heb nu weer prachtig haar maar mn haar is nog aan het herstellen van de vorige zwangerschap.. dus mn kapper zei dat ik de aankomende jaren nog even moet doorbijten.. Ze gaf wel als tip die (snoep)beertjes om je haar te laten groeien!

Terug
Bovenaan