Haaruitval....wie nog meer

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Wie van jullie heeft er ook zo last van haaruitval? Bij mij is het 2 weken geleden begonnen met uitvallen ( ik ben 19 juni bevallen ). Elke dag vis ik mijn doucheputje leeg . Ik had het na mijn eerste ook zo erg. Toen kreeg ik ook echt inhammen en zag je mijn hoofdhuid gewoon zitten. Gelukkig kwam het weer goed. Dat hou ik mezelf nu ook maar weer voor.

Wie heeft dit ook?

hoi hoi,
bij mij is het eindelijk sinds 2 weken weer over. ik had het van 12 weken tot 17 weken na mijn bevalling. ik kwam ook steeds haren in de pamer tegen ondanks dat ik de hele tijd mijn haar vast heb. ik heb iets minder dan de helft over, maar gelukkig kreeg ik tijdens de zwangerschap een hele dikke bos haar dus dat scheelt een boel.

groetjes,
petra

hoi,
ff een vraagje, geven jullie bv of flesvoeding?
ik geef bv en heb namelijk nog helemaal geen last van haaruitval (4 maanden geleden bevallen), hoop niet dat het na het voeden nog komt, dat is dan zo laat na de bevalling. ben benieuwd.

gr floor

Ja heb er ook erg last van. Ik heb Joah aan de fles. Heb geen idee of bv er mee te maken heeft of niet.

Hoi hoi,

Ook ik heb er erg veel last van, ik word er gek van, als ik s morgens mijn haar borstel lijkt het wel of ik geen haar meer op mijn hoofd heb. Had er ook veel last van bij mijn oudste en moet zeggen dat mijn haar altijd daarna nog wel veel is blijven uitvallen, behalve tijdens de zwangerschap. Ik geef trouwens bv.

Gr. Esther

Hoi,

Heel gek, maar ik heb dus nergens last van! Ben inmiddels 4 maanden geleden bevallen, en heb echt nog steeds een enorme haardos, haha! Komt goed uit, want had altijd behoorlijk dun haar! Hoop dus niet dat het uitvallen nog gaat komen, vind het wel best zo eigenlijk,.......Ik geef flesvoeding.
Bij mijn dochter had ik er wel last van overigens.........

Hier vliegen de plukken door het huis, echt niet normaal.....

Hoihoi,

Hier ook al zo iemand met haarverlies. Het is bij mij een week of 7/8 geleden begonnen. Ik baal behoorlijk; ik heb altijd al dun haar gehad en tijdens mijn zwangerschap een mooie volle bos gekregen. Maar die ben ik nu dus helemaal kwijt en dan nog een beetje meer.
Geloof wel, dat het langzaam aan minder aan het worden ben. Ik hoop het in ieder geval wel, heb al een paar keer op het punt gestaan de schaar erin te laten zetten. Heb bijna altijd kort haar gehad en nu sinds een jaar of 2 lang haar. En mijn vriend ziet me graag met lang haar en zou het zonde vinden als ik het af laat knippen. Ik zelf ook wel, maar ik vind al die dwarrelende haren ook zo vies en onhygiënisch.
Ik zie het nog even aan, maar anders....

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Terug
Bovenaan