Haaruitval....wie nog meer

overal haren hier... m'n ventje heeft er ook altijd wel wat bij zich, tussen z'n handjes, teentjes, ze zitten overal!!!!!!!! Ik wist niet dat ik er zoooo veel last van kon hebben. Hopelijk krijg ik geen kale plekken??? Ik haal er soms bossen uit, zeker na een douche :-(((((

hoi hoi,

Ik geef bv en ik heb sinds enkele weken echt wat kale plekken op mijn hoofd. Ik vind overal haren. Mijn dochter heeft als ze bij mij heeft gezeten overal haren van mij zitten. Het ligt dus niet aan de fles en/of bv. Toch al die hormonen die eruit moeten??

groetjes

Hoi,
Ik geef borstvoeding en het begint volgens mij nu. Ik geef nog 4 voedingen. Ze is nu 11 weken.
Ik hoop dat het beperkt blijft..
Heb namelijk altijd veel last gehad van haaruitval en in mijn zwangerschap was het verdwenen..

Hier nog iemand.....Ik was zoooo blij dat ik tijdens de zwangerschap eindelijk eens géén last van mn hoofdhuid en haaruitval had, maar nu zijn kennelijk al mn zwangerschapshormonen wel écht uit mn lijf want ik verlies ook weer zoooveel haar.Zucht, ik vind ze echt overal...Lastig hoor, want ik wil niet dat Jette ze in de handen heeft.Die steekt namelijk nogal graag dr handjes in dr mond dus....Naja, goed stofzuigen en opletten maar.

Ynez

hoi hoi dames
ik ben kapster geweest en heb toen geleerd dat het echt heel normaal is dat je haaruitval krijgt,
ongeveer 3 maanden na je bevalling, schale troost het stopt vanzelf weer extra vitamine nemen.
groetjes en succes allemaal

hihihihi bij mij is het echt erg zeg. Ik denk dat ik van alle haren die ik uit mijn doucheputje vis, maar een toupetje ga vlechten. Misschien lukt een trui breien ook nog wel .

Maar even zonder gein, het is wel irri zeg. Ik hoop niet dat ik, zoals na mijn eerste, echt kale plekken krijg.

Hej!!

Ook ik heb last van haaruitval, vanaf drie maanden na de bevalling. De kapster had me al gewaarschuwd van te voren, dus ik ga volgens t boekje zeg maar!!! Irritant is het zeker, want naast een hond en twee katten verhaart mama dus ook.... gatver! Goed zuigen, ik borstel t ook wat meer, want ik heb er zo'n hekel aan als ik steeds die lange haren van mijn schouders af moet halen, van truien, broeken, stoelen, Linde, de jongens zelf op tafel vindt ik ze soms.... pfff... ik heb al gespeeld met de gedachte om alles dan maar af te knippen, maar ik durf t ook weer niet. Gewoon maar uitzingen dus! Liefs Pippi

Terug
Bovenaan