Haaruitval!

Hallo allemaal!

Tijdens mijn zwangerschap zag mijn haar erg echt goed uit! Onze dochter
is 18 sept geboren. Maar nu heb ik me toch last van haaruitval!!! Niet
normaal! Hele bossen vind ik in 't putje als ik gedouched heb!
Vreselijk!

Hebben jullie daar ook last van?

Oh ja, ik ben ook nog steeds niet ongesteld! En ben toch al bijna 2
maanden gestopt met de borstvoeding! Wie nog meer niet? (vind 't
eigenlijk ook wel lekker, maar ben zo bang dat 't me overvalt!)

Groetjes Renate (mama van Indy)

Ik heb ook nog erg lang haaruitval gehad. Sinds twee weken heb ik het idee dat het wat minder wordt. Mag ook wel want het is al een half jaar geleden dat ik ben bevallen.

Sandra mv nick en tess

Hoi,

Ik heb ook héél lang haaruitval gehad, ik heb het idee dat het nu ietsje minder aan het worden is (mijn dochter is 5,5 maand...).
Ik mis mijn zwangerschapshaar- en huid! Tijdens mijn zwangerschap had ik supermooi, dik, glanzend haar en een perzikhuidje, maar nu... Slap, futloos haar dat uitvalt bij bosjes, en de ene puisten-outbreak na de andere!

Gelukkig heb ik het idee dat het nu allemaal weer iets normaler wordt, dus er is hoop!

Groetjes,
Myrna

Ik heb er ook hele erge last van. Ik kreeg zelfs inhammen, deze beginnen langszaam weer met haar te begroeien. Heb mijn haren korter geknipt dat scheelde. Het leek zo iets voller. Mijn zoontje is bijna 6 maanden.
Kristel

ik heb ook hele erge haaruitval gehad. Ik ben op 22 aug. bevallen en een paar weken later begon het.... Het begint nu langzaam minder te worden.
Ik ga morgen maar naar de kapper want het zit vreselijk......

liefs
di silva

Hallo allemaal, Ik ben 18 augustus bevallen en heb enorme haar uitval. Ik geef tot nu toe nog volledige borsvoeding en heb het idee dat het daarmee te maken heeft. Aangezien ik nog niet van plan ben te gaan stoppen met de bv ben ik bang dat ik voorlopig nog wel last zal houden van haar uitval.....
Ook ik heb mijn haar korter laten knippen omdat het zo dun en vlassig werd! Sterkte allemaal en ik hoop dat we snel weer mooie bossen haar hebben!

Ik had ook enorme haaruitval, maar het is nu stukken minder. Wel heb ik wat meer uitval als normaal.
Ik weet niet of het helpt hoor, maar ik gebruikte af en toe van die haarmaskertjes.
Ook al hielp het misschien niet het was wel lekker hihi.

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan