Haaruitval!

hoi..
ik heb er ook last van(16 sept bevallen)..en het schijnt normaal te zijn.door de hormone te komen..dus geen paniek..ook hier het putje vol..
gr piewie-mila

Hoi,
Tijdens mijn zwangerschap had ik ook een volle bos met mooie lokken,maar nu...tjee vraag me af wanneer het ophoud.Ben op 22-09 bevallen dus bijna 5 maanden geleden.
Ook mijn huid was tijdens de zwangerschap stralender dan nu,maar het is nu ook winter en toen was het zomer dus misschien dat dat ook uitmaakt.We zullen het wel zien wanneer het ophoudt.

Groetjes Kitty en Tess (22-09-2006)

ik ben 15 juli bevallen en HAD ook veel haaruitval. Maar sinds 1 maand i s het weer als een gek aan het groeien. Ik heb echt een hele rare pony op mijn voorhoofd (van 1cm... geen gezicht).

Ben alweer 3 weken na de bevalling met de pil (Cerazette) begonnen. Toen die na 6 strips opwas en ik toch geen borstvoeding meer gaf ben ik gewoon weer met mijn oude vertrouwde Mercilon begonnen. En keurig na 1 stip de stopweek: hoppa ongesteld. Like clockwork :) Heerlijk om er niet door overvallen te worden. Maar ook wel weer raar na 15 maanden weer ongesteld te zijn !

Barbara

Terug
Bovenaan