Haaruitval

A

Anoniem

Guest
Heey allemaal!

Ik ben Ilse en moeder van Fleur (4,5 maand). Ik vroeg me af of hier ook moeders zijn die heel erg last hebben van haaruitval?? En zo ja, weten jullie misschien iets wat ik eraan kan doen??

Liefs, Ils

vorige week heft de kapper mijn haar een stuk korter geknipt zodat het minder opvalt. en vit B schijnt te helpen...

succes.

Heb er ook veel last van gehad, al vanaf een paar weken na de bevalling. Nu is het al bijna 2 maanden weer over en heb ik mijn normale hoeveelheid haar weer terug (en helaas ook mijn eigen droge, stugge haar, ipv de glanzende lokken tijdens de zwangerschap.... bah). Vit B schijnt wel eens te helpen, als je daar een tekort aan hebt (vaak wel na zwangerschap en BV, kindje heeft je hele voorraad opgemaakt, ha, ha!) en vit B helpt ook wel tegen vermoeidheid, dus zeker de moeite waard.
Verder zul je denk ik gewoon heel geduldig moeten ontzwangeren. Het houdt vanzelf een keer op.

Groetjes, Karin

zoooooo ja eindelijk iemand die het ook heeft ik word er gek van selina is nu 14 weken bijna en ik kan er hele plukken uit trekken ik denk wel eens HELP ik hou nix meer over straks

liefs tara  mama van selina 14-04-07

ik heb begrepen dat je tijdens de zwangerschap je haar vasthoudt, dan valt er veel minder uit. Nu komt er een 'inhaalslag', maar je wordt echt niet kaal hoor!
Ik heb het ook al een heel aantal weken en ben nog niet kaal!

Bedankt voor alle reacties...!
Ik weet ook wel dat het erbij hoort maar je denkt toch ik hou geen haar meer over
Ow ja, als jullie het leuk vinden, hier is de site van mijn dochtertje!
www.prinsesfleur.beebiesite.nl Kunnen jullie ff kijke wie ik ben
Dikke kus van moi

leuke foto's zeg, gezellig in de tent! En nog een jonge papa en mama, is het niet?

Groetjes
Rosanne

Hoi Hoi, ik heb ook even op jullie site gekeken, mooi gemaakt hoor en hele leuke foto's

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan