Haaruitval

hoi
ik heb ook last van haar uitval maar dat komt door Joey haha hij trekt ze er steeds uit

Maar ik weet wel dat er wat voor is een soort van haarwater ik geloof bij kruidvat maar weet het niet zeker suc-6

Gelijk even gekeken hoor, leuk gedaan jullie site voor Fleur!!! En lekker ding hoor!!!

Allebei succes met jullie studie en zoektocht naar een huisje voor jullie zelf

groetjes Yvonne

Ook ik heb erg last van haaruitval  heb het is bossen per keer is mn  handen is soms wel even schrikken( heb al dun haar!) Maar ik weet dat het ooit weer  ophoud, had het van de eerste  ook.

Groetjes,

Patricia  

hoi!

ik heb dit ook sindts sarah 2 maanden is. Ik dacht al dat het aan mij voorbij zou gaan, maar helaas......... Het valt echt met bossen tegelijk uit, alles zit eronder! 't Is echt niet leuk meer, maar ja, het zal vanzelf wel weer over gaan!

Groetjes van Liset

inderdaad de pilletjes/vitamines van vis, weet niet zeker of dat b is.

de kapper zei ook dat nu heel erg veel mensen last hebben van haaruitval, ook die niet zwanger zijn.

ik zelf heb er ook erg last van

hoi,

ik heb sinds vorige week last van haaruitval,ik trek af en toe hele plukken uit mijn haar met borstelen.ook als ik een zwart truitje aan heb zit het vol met losse haren.

mooie site heb je gemaakt,en ook leuke foto's.

groetjes kim

Ja... haaruitval. Dat heb ik ook. Overal zit het. Laatst hing er zelfs een lange haar bij Suze uit haar mondje, jakkie.

Leuke site!  

groetjes,
Karin

Heb het ondertussen drie maanden, valt me mee dat ik nog niet kaal ben ondertussen ;-)

Ik heb van die pillen van Haarbalans gekocht, neem ze alleen niet in (ze zijn zo groot!) dus of die helpen durf ik niet te zeggen!

Liefs
Lot

Terug
Bovenaan