Haaruitval

hoi hoi,

ook ik heb last van haaruitval, maar dan erg extreem (net als bij de 2e zwangerschap), ik heb heel wat kale plekken. Mijn haar groeit wel weer aan gelukkig, maar ik zie er nu echt niet uit!

x Miranda
mama van Danique (*), Patrick (16-12-2005) en Ilona (11-07-2007) Die laatste ga ik nu uit bed halen en een flesje geven, ik ben vandaag een dagje 'uit' geweest met mijn moeder en zusje naar Tarzan!

Nou, toevallig hoor!
Ik had me net achter de pc geinstalleerd om hier
een topic over neer te zetten: haaruitval dus!
Ja, ook hier last van!!
Elke keer vraag ik me af wanneer het nou over zal gaan...
hele plukken in de borstel, op kleding, op de grond, bankstel
en trap, grrr !!

Het viel me al een poosje op, maar ik had niet de link gelegd dat het met de zwangerschap/hormonen te maken had!! Totdat mn kapster ernaar vroeg; of ik ook meer haren verlies de laatste tijd. Ja dus!!

Wel fijn te horen dat ik niet de enige ben!
Als we het zouden opsparen met zn allen zouden we een flinke
berg kunnen bouwen volgens mij ;-)

Ook hier haaruitval! Sinds een week of drie (Lotte is van 2 mei en geef bv). Vooral tijdens het douchen is het erg. Ik heb lang haar en na de creme-spoeling 'kam' ik  mijn haar even door met mijn vingers. De plukken die er dan uitkomen!

En ook de borstel wordt tegenwoordig minstens een keer per dag geplukt. Dat was voorheen misschien een keer in de drie weken of zo, verloor bijna geen haar. Het viel me tijdens de zwangerschap al op dat mijn haar enorm dik begon te worden. Ik ben een gelukkige waarbij het haar tijdens de zwangerschap opknapt en perfect zat zonder er wat aan te hoeven doen.

Grappig ook van die krullen! Ik heb stijl haar met een klein beetje slag, maar na de bevallen werden het krullen. Ook dat gaat nu weer weg. Erg grappig!

Groetjes, Marisa

Ik ben 27 mei bevallen en heb nu sinds vorige week last van haaruitval, wordt gek van de haren...op mijn kleding in de douche.  Wordt ook nog niet echt minder....nou ja het hoort er vast allemaal bij

Bedankt voor al jullie reacties. Mijn dochtertje Veerle is van 28 mei en krijg nu pas last van haartuitval terwijl ik al 11 weken gestopt ben met   borstvoeding. Ben benieuwd hoelang jullie last blijven houden van de haaruitval, hopelijk niet te lang.....
X
Floor

Hoi meiden

Er is dus wel degelijk iets te doen aan die haaruitval
Bij mijn 2 vorige zwangerschappen was t zo erg dat ik er zelfs kale plekken aan overhield
En dat viel goed op ook
Op een gegeven moment zat ik voor iets van mijn dochter bij de huisarts toen ik er over begon
En ik heb gelijk een kuurtje vit B voorgeschreven gekregen
Vit B complex forte  van davitamon
Binnen 2 weken was het al veel minder en binnen een maand was het weer terug bij het normale
Deze vitaminen kan je gewoon kopen bij de drogist
Ik heb deze keer gelijk een flesje gekocht toen ik de haaruitval bemerkte

Succes

Groetjes Xennah

Hoi,

ik ben het niet helemaal met je eens hoor.
Ik heb ook Vitamine B, maar bij mij helpt het dus niet.

Groetjes Debby.

Hoi,

ik ben ook flink in de rui hoor. Ik heb het na mijn eerste twee zwangerschappen ook gehad en ik kan niet zeggen dat ik het erg vind, want ik heb nu zo'n enorme pruik met haar dat er helemaal niets meer mee te doen is. Alleen wordt ik nu s'nachts wakker van de jeuk en zit ik veel te kammen. Maar ik weet dat ik echt niet kaal wordt en dat het vanzelf weer over gaat.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan