haaruitval

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie daar ook zon last van? Ik moet elke dag na het douchen het doucheputje leegvissen ( niet echt mijn favoriete bezigheid ). Als het in dit tempo doorgaat blijft er niks over.

Dussssss van zwanger zijn gaat je haar uitvallen, je strakke buik komt nooit meer terug en je wordt dement. Nou lekker dan. gelukkig krijg je er iets moois voor terug

Tja, ook mijn wasbordje is ver te zoeken. Dement ben ik ook zeer zeker. Alleen mijn haar is zo mega mega dik, dat zelfs de borstel er niet meer door komt. Ik twijfel of ik een stuk af zal laten knippen, maar dat vind ik ook weer zo zonde. Misschien komt bij mij de uitval nog. Het wag echt wel wat dunner. Nu is het iedere morgen een uur borstelen en dan zitten er nog klitten in!

Ik kan er over mee praten, mijn haar blijft uitvallen, ook ik vis elke dag wat haar uit het doucheputje, en moet elke dag mijn haarborstel schoonmaken.
En tja over de buik hou ik helemaal mijn mond, of hij ooit nog zo strak wordt als voor mijn 2 zwangerschappen, ik weet het niet.
En de kilo`s, ik hou er maar over op.Ik begin me al weer schuldig te voelen dat ik vandaag 2 stukken taart heb gegeten.Maarja ik ben maar 1 keer in het jaar jarig, vanaf morgen wordt het weer opletten met het eten.Ik wil er nog 6 afhebben.
Anyway I know the feeling.......

Groetjes Deborah, mama van Nathan en Arielle

Hier nog een hoor. En het is ook minder droog dan tijdens de zwangerschap.

En buik? Zeg maar gerust pens!  Het is mijn eigen schuld, het lijkt wel of ik alleen  maar honger heb. Die ik dan direct probeer te stillen. Ergens heb ik de stille hoop dat die kilo's spontaan verdwijnen. Bord voor mijn kop?

Oh en als ik toch aan het klagen ben, sinds de bevalling heb ik last van mijn 'achterkantje', er zit een scheurtje. Zes keer per dag smeren en laxeerpoeders gebruiken. Afgelopen vrijdag weer voor drie maanden meegekregen. Boehoe! Ben benieuwd of ik straks acht uur op een bureaustoel kan zitten. Vrees dat er een kussentje aan te pas moet komen. Maar ja, dan moet je ook weer uitleg geven. Dubbel boehoe!

Zo, dat is er even uit.

Groetjes,

Pfff...ja dames, ons lichaam knapt   niet echt van op een zwangerschap!
Iehhhhhhh whitney.....dat lijkt me erg vervelend! Gaat dat nog over???Ik wil je niet bang maken hoor, maar ik  dacht dat je daaraan geopereerd werd???!!???
 Mijn haar, is idd ook een drama, ik had zo'n volle bos, wat ook nog eens goed "viel" Ik moet binnenkort maar weer eens naar de kapper...Hoe is het met jullie gebit?????Ik heb inmiddels een kroon, een afgebroken kies, een zenuwbehandeling en 3 gaatjes laten vullen....Daar word ik ook zo vrolijk van!
Maar....ik heb toch een leuk kind

Hey Whitney!

Mijn vriend kan ook niet zitten vanwege een ontsteking bij zijn anus (ik probeer het netjes te houden). Hij is nu al 6 weken thuis (werkt op kantoor nals ie niet ziek is)! En inmiddels lukt het hem een beetje om op een kussen te zitten. Hij geeft Anne staand de fles en heeft nog nooit zoveel gewandeld! Soms moet ik er wel om lachen hoor, maar na 6 weken wordt het toch wel wat vervelend.

Groetjes,
Natasja

Dank voor het meeleven. Lekker om even te kunnen klagen. Eerst dacht ik dat de aambeien niet over wilden gaan, maar de huisarts heeft gekeken (echt charmant om op handen en knieën te zitten voor zo'n man) en er bleek een scheurtje te zitten.  Nu ben ik al tien weken aan het smeren en de pijn wil niet over gaan.

Het is helemaal niet erg om pijn te lijden tijdens de bevalling en daarna nog een week of zes te moeten herstellen, maar af en toe ben ik het helemaal zat hoor. Het is nu 3,5 maand geleden.  Voeden doe ik meestal liggend, omdat als ik zit, ik constant van positie moet veranderen. Grote afstanden met de auto rijden zit er dus ook niet in en het enige positieve eraan is, is dat ik nu elke keer wandel om boodschappen te doen ipv de auto pak.

hihi daar word je wel errug fit van. Maar idd flink balen voor je zeg. Daar zit je niet op te wachten. Ik hoop voor je dat het snel over is.

Overigens ik krijg ook iets van een laxeermiddel, maar dan omdat mijn darmen gewoon nog steeds lui zijn van de zwangerschap en de 2 weken sondevoeding. Dat is flink irritant. Nog zon leuk overblijfsel.

Terug
Bovenaan