haaruitval

Ik vind ineens allemaal haar in het roostertje (hoe heet zo'n ding: dat pluisjes tegenhoudt)  van de droger en na het stofzuigen zit kan ik een pruik maken van wat er aan de stofzuiger blijft hangen!
Maar mijn schoonzus had het nog erger, die ging op een gegeven moment maar een haarband dragen, want haar haargrens schoof op!

En nu we toch ook poeppraatjes hebben: hebben jullie dat ook dat je moeilijker een scheet binnen kan houden?  Ik ben nog steeds elke dag bekkenbodemoefeningen aan het doen, maar gelukkig kan ik in gezelschap nog altijd mijn vriend de schuld geven, van hem zijn ze gewend dat hij ze gewoon laat gaan, hihi!

Nou gelukkig heb ik dik haar, want er blijft niet veel van over zo!
Ik heb er wel pas een stuk af laten knippen, dit was helemaal dood geworden door de zwangerschap.

Sinds vorige week heb ik geen last meer van de bevalling. Er bleek nog wat littekenweefsel te zitten aan de binnenkant waar ik gehecht ben geweest en hier had ik na bijna 4 maanden nog last van.
Ben toen naar de gyn geweest en die heeft het weggehaald (AUW!!!)
Ben nu hopelijk overal vanaf!!

Oh ja, heel herkenbaar! Ik kan elke dag de badkamer wel schoonmaken. In de wastafel, in de douchekabine, op de grond...allemaal haren. Ik word er niet goed van.
En die dementie? Ik heb het idee dat het alleen maar weer erger wordt!
2+2 is eh.... 5, toch? Daar kan ik dus echt even over na moeten denken! Het is toch te erg voor woorden!

Maar we hebben er wel iets moois voor gekregen. Amy lachte vorige week voor het eerst hardop. Aaaaaaaaaaah, smelt! Dan vergeet je spontaan die extra kilo's (hoewel ik nog steeds lichter ben dan voor mijn zwangerschap), de zwangerschapsstrepen en die hangbuik hi hi hi

groetjes Lilian

Hoi hoi,

Ik kan niet zeggen dat ik zoveel haar verlies moet ik zeggen....verlies volgens mij gewoon het normale wat je daags verliest.
En tsja  de blubberbuik zit er nog steeds en ik de knoop doorgehakt en ga nu fitnessen....knap van mezelf hé. Ik ga voor de conditie want die is inmiddels gezakt naar nul, een beetje krachttraining en ja vooral voor de buikspieren. Was me namelijk doodgeschrokken in de spiegel bij hunkemöller toen ik bh's paste.
Ik zit ook ineens 4 kilo boven mijn gewicht wat ik altijd was......is niet errug mag ik nog wel hebben, maar ik moet dus toch in de gaten gaan houden dat ik niet meer alles kan eten zeg maar.
Ook de dementie gaat lekker en ik vergeet echt alles als ik het niet gelijk op de kalender zet.
Op de vraag van scheetjes laten kan ik helaas antwoorden dat ik die niet kan ophouden en als ik drang op de grote boodschap moet ik gelijk gaan anders gaat het mis. Dit heb een grote deel ook overgehouden aan de bevalling van Lotte waarbij ik een sub-totaalruptuur heb opgelopen en mijn kringspier van de anus was 1/4 deel door. Heb veel oefeningen gedaan en ik ben er genadig onder weggekomen zeg maar.......ik had ook incontinent kunnen blijven op de ontlasting hebben ze me voor gewaarschuwd.
Maar doordat er toch 2 zwangerschappen snel achteraan zijn gekomen moet ik het allemaal goed in de gaten houden en soms hard rennen naar de wc........gelukkig hebben we twee wc's thuis (hihihihih).

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

He hoi,
Nou inderdaad hoor, bij mij valt mijn haar ook enorm uit. Ik heb altijd al een hele volle en dikke bos gehad dus ik hoef niet bang te zijn dat ik kaal wordt of zo maar ik vind het wel heel vervelend. Overal vind je die haren.  Nu moet ik echt elke dag stof- of beter gezegd haarzuigen.... . Is niet mijn favoriete bezigheid... Maar goed ik mag niet klagen want verder heb ik gelukkig nergens last van .
Chrisja

Bij mij valt het ook uit, maar ik merk het vooral bij het pluizenfilter van de droger. Verder is mijn haar momenteel heel erg snel vet! Dat heb ik nooit gehad.
Ik heb me er maar bij neergelegd, ik heb gewoon melkboerenhondenhaar.
Oh ja, wat ik aan mijn beide zwangerschappen heb overgehouden, of eigenlijk ben kwijtgeraakt: 2 keer een kies! Een oud bakerpraatje is dat elke zwangerschap je een tand kost. Bij mij klopt dat aardig.
Patricia

ook daar heb ik last van! En ik heb lang haar (jij ook geloof ik?) en dan valt het meer op. Mijn dochter heeft er regelmatig een beet. Had jij ook dat je tijdens je zwangerschap bijna geen haar verloor, hoogstens 1 per dag?

Groetjes,

Melanie, mama van Amber

Terug
Bovenaan