Haaruitval?!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Sinds kort heb ik ontzettend last van haaruitval! Echt het is niet normaal!!
Nu verlies ik altijd al wel veel haar, maar dit is het toppunt....
Ze zeggen altijd 9 mnd op, 9 mnd af. Dus misschien heeft het met een hormoonomslag te maken? (Mijn dochter is nu precies 9 mnd)

Hebben er nog meer mensen last van haaruitval? Of ben ik de enigste?
(Nu heb ik ook nog eens lang haar, dus dan valt het helemaal zo op.)

Groetjes Renata.

Hoi,
ook ik laat overal haar achter, niet normaal! Blijf zuigen voor die kleine omdat die lekker kruipt. Met haren wassen en borstelen valt er zoveel uit dat ik me afvraag of er nog wel wat blijft zitten. Maar het is idd het ontzwangeren(kleintje is bijna 8 mnd). Tijdens je zwangerschap heb je een welderige haardos opgebouwd en nu is het tijd om dag dag te zeggen. Ik heb namelijk altijd al fijn haar gehad en was dus wel blij om zo'n volle bos te hebben maar helaas....
groetjes

Ik verloor voor mijn zwangerschap al veel haar. Dat was tijdens de  zwangerschap zo goed als over, maar een paar maanden na de bevalling verloor ik wel 2 keer zoveel... Het is heel normaal, jammergenoeg :(

Hoi allemaal,

Mijn haar valt ook al maanden bij bossen uit. elke dag stofzuigen, 4x perdag borstelen het helpt niet, overal liggen lange haren van me door het huis. ... :-(

En nu charlotte lekker door het huis tijgert is dat wel een beetje vervelend.

Dus iemand met de gouden tip?

Marielle

quote: Maple reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-08-2008 08:37:33'));

Hoi allemaal,

Mijn haar valt ook al maanden bij bossen uit. elke dag stofzuigen, 4x perdag borstelen het helpt niet, overal liggen lange haren van me door het huis. ... :-(

En nu charlotte lekker door het huis tijgert is dat wel een beetje vervelend.

Dus iemand met de gouden tip?

Marielle  
In huis rondlopen met een badmuts op?
Nee grapje hoor, raar hoor, heb er nog nooit van gehoord, maar als ik jullie zo hoor komt mijn tijd nog! Nog een maandje en dan is Daan 9 maanden en ben ik aan de beurt!
Ik heb op de uitgerekende datum (5-12)  mijn haar voor het laatst laten knippen wilde het toen lang laten groeien (ging hard!!) en heb het nu 5 weken geleden weer kort laten knippen ommdat het niet hard genoeg meer groeide en het geduld niet meer had, ik kon het net niet op een staart doen, ik had het voorheen heel kort (4 centimeter ofzo). Dus nu doen we het weer met een kort koppie!
Ik heb niet zoveel last van haaruitval, dat was veel erger toen ik lang haar had. Dus misschien is kort knippen de optie?

Gr.Yvon

Ook bij mij is het de laatse maanden met  bossen tegelijk  uitgevallen. De grond ligt bezaaid na het föhnen...  En ik was nog wel zo trots op mijn volle bos. Ik geloof, dat ik het ergste nu wel gehad heb: krijg m'n haar ook niet meer in model. Ook mijn nagels zijn weer brozer, helaas. We zullen het ermee moeten doen.

Groetjes, Marijon

Hallo,

Ik begrijp wat jullie bedoelen... mijn dochter is nu 10 mnd en ik heb het gevoel dat ik langzaam kaal aan het worden ben pfff overal liggen haren van mij en als minn dochter ze vast pakt heeft ze zo een flinke bos in de handen :-( ben benieuwd wanneer het overgaat ik had al fijn haar maar zo blijft er weinig van over

Groetjes Anja

Terug
Bovenaan