Haaruitval?!

irritant ja, heb je net de badkamer aan kant liggen er weer overal haren. Dacht van te voren nog dat het wel mee zou gaan vallen want die weelderige haardos was bij mij ver te zoeken, wel haar wat futloos was, daar had ik genoeg van. Maar die negen maanden grens is volgens mij taboe hoor, sinds ik van de borstvoeding af ben is het bij mij gaan uitvallen, zo met 4,5 mnd. Maar goed, heb heel fijn haar maar ben nog steeds niet kaal, dus wat dat aan gaat is er hoop dames.
groetjes,
Proudmamma

Ja ook ik heb enorm last van haaruitval. Het douche putje zit regelmatig verstopt met mijn haar. Volgens de kapper hoort het erbij, maar zodra je echt kale plekken gaat krijgen, moet je een goede kapper opzoeken voor advies! Want dat schijnt niet normaal te zijn. Gelukkig heb ik altijd al een dikke bos  haar gehad, dus ik kan wel wat hebben....

Ik heb er ook nog steeds last van, Dochtertje is 10 maanden nu en doe me haren niet meer los. Altijd in een staartje ook als ik slaap. Zo irritant. Maar ja. Ik hoop dat het snel over gaat!!

wat vreselijk herkenbaar!!!
bij mij begint het nu gelukkig weer te groeien, ik had vreselijke inhammen!!
maar nu heb ik allemaal kleine rechtopstaande plukjes, ook niet echt mooi...
bij de drogist zijn homeopatische druppeltjes of tabletjes te krijgen (alleen als je geen bv geeft) en anders kun je vitamine B gaan slikken.
ze zeggen dat het helpt....
succes, en anders is een band/sjaaltje om je hoofd ook wel eens leuk

Terug
Bovenaan