haarverf

hallo meiden,

over 2 maanden ga ik trouwen en ben nu 6 weken zwanger. nu had ik van iemand gehoord dat je als je zwanger bent je haar niet meer mag verven. ik heb nu al anderhalve cm uitgroei!! ik wil er op de mooiste dag van mijn leven toch wel piekfijn uitzien. weten jullie hier misschien iets over?
groetjes danielle
 
Hoi Danielle,

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij kun je beter geen haarverf voor thuis gebruiken. Daar zit iets in wat schadelijk kan zijn.
Als je je haar wilt verven kun je het beste even naar de kapper gaan en vertellen hoe en wat. Zij zal je beter kunnen informeren.

Een hele fijne bruiloft gewenst!!!!!!

Liefs Mariska 2
 
Hoi, voor zover ik weet, mag je het wel verven, maar is de kans groot dat de verf niet pakt. Bij mij is dat ook zo.
Maar ik zou het inderdaad gewoon bij een kapper gaan vragen.
Groetjes, Melanie
 
hoi ik heb het bij de kapper en de verloskundige nagevraagt het mag wel verf gaat niet verder dan het haarzakje ik ben nu 35 weken zwanger verf het om de 4 weken prettige dag gewoon lekker kleuren
 
Hoi,

Ik ben nu ruim 37 weken zwanger en heb gisteren mijn haren nog geverfd en niks aan de hand hoor. Dit is al de derde keer gedurende mijn zwangerschap. Dus gewoon lekker verven en er de mooiste dag van je leven van maken.

Groet Fonske.

P.s.: ik heb het wel steeds bij de kapper laten doen met de gedachten, mocht het mislukken, dan kan hij er altijd nog iets van maken.
 
Hoi

Ik ben nu 35 weken en heb gedurende mijn zwangerschap mijn haar al 4 keer geverfd met verf van de drogist. Het kan gewoon hoor, niks aan de hand.

dus kleur ze en een hele fijne dag ervan maken.

groetjes Karin
 
Terug
Bovenaan