haarverf

hoi

Ook ik verf mijn haar gewoon en ik ben ook nog wit dus het word gewoon geblondeerd.Ik doe het wel altijd bij de kapper in mijn kapper zegt dat het gewoon kan.Ik ga over 2 wk trouwen en wordt dinsdag al voor de derde keer geverfd in mijn zwangerschap.(23 wk).Veel succes en een fijne trouwdag.Doei anita
 
dat haarverven tijdens je zwangerschap niet mag is iets van vroegertoen zaten er heel agressieve stoffen in de verf die zitten er nu niet tot nuawelijks meer in je kan het dus wel gewoon verven maar zou t wel bij de kapper laten doen want je weet niet of t nou wel of niet uitpakt zoals t de bedoeling is
verder wens ik je nog n fijne dag toe en geniet er van groetjes
yvonnie
 
Aan anoniem van 19:16 uur

Ja, inderdaad gewoon thuis geverfd. Bij mij geen kleurverschil met voor mijn zwangerschap en voor de agressieve stoffen (zoals Yvonnie al zegt die zitten er tegenwoordig niet meer in) hoef je het niet te laten!

 
Hoi,

Tegenwoordig zijn die middeltjes in de verf niet schadelijk meer hoor.
Je kunt je haar gewoon verven.

Het wordt vooral gezegd omdat onder invloed van je hormonen de pigmentatie in je huid en in je haar anders kan reageren dan je gewend bent. Het kan dus zijn dat het niet zo goed als anders pakt. KAN, wil dus niet zeggen dat het zo is.

Gewoon lekker kleuren zodat je straalt op die bijzondere dag! Alvast heel veel plezier.

Sylvie
 
meiden,


hartelijk bedankt voor jullie reactie.
ik vind het wel fijn dat ik nu met een gerust hart naar de kapper kan gaan en niet op mijn trouwdag met 10 cm uitgroei hoeft te lopen.

bedankt groetjes daantje
 
Terug
Bovenaan