Had ik maar een raampje in mijn buik!

topic zegt het al, had ik maar een raampje in men buik. Als ik die kleine voel, ben ik zo benieuwd wat die kleine aan het doen is. Hoe het ligt? Hoe het eruit ziet? Ben zo nieuwschierig.

Over iets meer dan een maand nog een 3d gepland staan, kan niet wachten om weer te mogen kijken. Ik weet van de 20 wk echo dat die kleine al haar op het hoofdje had. Is het blond? is het donker? Heerlijk dat dagdromen.

idd Nathalie, sinds 1 week voel ik regelmatig iets in me buik, ik weet het niet zeker, maar het is steeds vaker dus ik denk dat het mn kindje is... Zo raar dat gevoel.
Ik hoop dat de 3d mooi en naar je verwachtingen zal zijn. Ik zou graag willen horen hoe het geweest is.

Veel liefs,
M

Herkenbaar! Ik zeg ook vaak tegen mijn man: 'Ik voel vanalles, maar zou zo graag willen zien wat die kleine nou echt aan het doen is!'

Spannend dat jullie nog een 3D krijgen, daar kun je lekker naar uitkijken! De kleine is dan waarschijnlijk alweer behoorlijk veranderd (ietsje minder dun ook waarschijnlijk)!

Liefs Elin

hallo,

hier precies hetzelfde,
ik wilde ook wel dat ik haar wat vaker kon zien.
wij hebben 4 juni een 3d echo en ben dan 27 weken zwanger.
en eindelijk is een voordeel van wat overgewicht hebben voor mij is dat ik een extra groei echo krijg.
dus met 28 weken zien we haar weer en dan met 34 weken weer.
we hebben een super verloskundige praktijk waar ze zelf het echo appratuur hebben. vandaar ook een extra echo. zij zeggen wij hebben het in huis dus waarom er geen gebruik van maken.
hoop dat ze het met de 3d echo ook kunnen bekijken of ze haartjes heeft heb het de vorige keer niet gevraagd en zou het wel leuk vinden een meisje met wat haar!!!!

ps voor iedereen die vandaag de 20 weken echo heeft (waren er volgens mij wel een paar) veel succes!!
leifs Dango

haha.. nou.. kan dat?? een raampje??

Al was het alleen maar voor mijn man! Heb een placenta aan buik kant, dus valt voor hem nog helemaal niks te voelen... enige is dat hij steeds moeie vrouw heeft met een buikje dat eindelijk begint te groeien (22 weken...)

zat gister bij schoonouders op de bank, manlief was bezig in de keuken, en zat naar hem te kijken met de gedachte... mijn kindje is vna hem!! hoeveel zal hij/zij op hem lijken?? krijgt hij datzelfde mooie donkere haar...
maar.. zijn al over de helft, dus nog even.. en dan weten we het ;)

Liefs,

T

ECht wel, geef mij ook maar zo.n raampje... Zou de hele dag nergens anders meer naar kijken :D

Vandaag de officiele 20-weken echo gehad, en alles was helemaal goed :D:D

Super happy!

Nog een keer de bevestiging gehad dat het een echt man word hihi....

3 juli de 3/4-d echo verheug me nu alweer :D:D

succes allemaal met het denkbeeldige raampje :p

liefs

Ow... als dat toch zou kunnen...

Zeg idd ook geregeld tegen mijn vriend: wat zou onze kleine nu aan het doen zijn enz..
Ik voel namelijk nog niet heel veel..
denk dat ik de kleine heb gevoeld met koninginnedag toen er ineens hele harde muziek op kwam maar weet het niet cker dus zou dan graag willen kijken..
Majah morgen mogen we weer even kijken.. dan hebben we de 20 weken echo..
Spannend maar kan niet wachten om de kleine weer te zien..
Heb de hele dag al kriebels in mijn buik en de echo is morgenmiddag 14.30 pas..
majah ik laat wel weten hoe het gegaan is;)

liefs

@Maria Louise, het is vast je kleine, ik had dat ook dat ik dacht van "Zou dit die kleine zijn?"totdat ik een flinke schop in de buik kreeg. Geniet ervan meid. Als ik men 3d gehad heb laat ik het weten.

@Elin, he meid lekker uitgerust? hmm mooite wat er is. Dit maakt de mk een stuk dragelijker he!

@Dango, hm ben jaloers, een collegaatje krijgt ze ook die extra echo's. Jij bent al eerder voor de 3d aan de beurt, laat het weten hoe het was.

@T, het kan echt, ik heb een koe gezien bij dirty jobs met een raampje in de buik, toen dacht ik "die zijn gek, maar als ik er nu een had......"
Eindelijk begin je te groeien, wat heerlijk meid, geniet ervan.

@ heppy, oh meid wat een super nieuws, ik dacht dat je morgen moest. Maar heerlijk zeg dat alles goed is. Van harte.

@Marisjj, oh spannend dus morgen mag je weer even kijken? Komt allemaal goed hoor, we gaan je morgen lezen.
Ik heb ook dat die kleine reageert op muziek, dus je kan wel eens gelijk hebben. Ik voel de kleine als ik lekker ontspannen ben, tijdens eten, en savonds op de bank, neem er eens de tijd voor. Even concentreren op je buik, beetje wrijven dan komt vast de reactie. Succes morgen

liefs voor jullie allen

Terug
Bovenaan