Had ik maar een raampje in mijn buik!

Woooow Nathalie wat een bericht... ik sluit me erbij aan voor iedereen bovenstaande gewenst!

Wat leuk dat je baby reageren kan op muziek he!

Ik voel ook alleen kleine plofjes... geen schoppen en slagen hoor hihi :D

Ik voel ook nog geen schoppen, alleen idd kleine plofjes. woe ben ik 22 weken, komt vanzelf wel :)

Wat zijn wij (aankomende) mama's toch nieuwschierig he?? Ik kan zelf ook niet wachten.

Eerst zat ik elke dag uit te kijken naar de 20 weken echo en op de dag van die echo ging ik alweer kijken wanneer ik de pretecho ging plannen.

Ben zo benieuwd, wat er in mijn buik allemaal afspeelt. Ach ja over minder dan 20 weken mag ik de kleine hopelijk in het echt zien en dan laat ik denk ik noooiiit meer los hahha..

Su6 allemaal nog en nu kunnen we alleen nog maar even verder dromen.. liefs

Hoi!

Ik voel de kleine vandaag voor het eerst echt duidelijk! Had al wel een paar weken het gevoel dat ik iets voelde bewegen, maar nu idd. van die plopjes in mijn buik. Het lijkt haast hetzelfde als een spiertrilling ofzo, maar het is echt een schopje. Echt zoooo bijzonder!

Woensdag 20-weken echo, het wordt nu allemaal heerlijk echt! Ik wil ook een raampje in mijn buik, ik ben zoooo nieuwsgierig! Hoe een mix van ons tweeen eruit komt te zien...

Nou ik zit de hele dag dus al lekker aan mijn buik te voelen op kantoor, zo gezellig! Hihi!!!

hier nog iemand die zo benieuwd is!maar gisteren de kleine jongen weer gezien was mn 4de echo dus mag niet klagen.maar gister de (eenen)twintig echo gehad.pff wat was ik zenuwachtig zeg was blij te horen dat alles goed was.en ja het word dus een jongen!!mn vriend is supertrots na een meisje een jongen.hebben meteen wat stoere jongenspakjes gekocht!we hebben zelfs echo foto meegkregen van zn piemeltje en zakje wel grappig!
liefs jootje

jaaa.. Ik ben ook zo benieuwd naar wat de kleine allemaal aan het doen is in mijn buik. Hij/zij is nu al erg actief en dat vind ik zoo gezellig :)) Maar ook hoe het eruit ziet... Morgen heb ik de 20wk echo, kunnen we even lekker kijken!!
Groetjes Rosan

Terug
Bovenaan