Had wel gelijk qua ligging van de placenta

Ze vertelden mij vanmorgen dat de placenta rechts voor ligt en dat ik dus alleen links de baby goed kan voelen en dat klopt dus ook, want ik voel nu links onderin elke keer de baby sinds een paar dagen en snapte er al niks van dat ik de baby nog niet eerder had gevoeld terwijl dit mijn derde is

Ligt de placenta bij jullie ook voor of achter?

Ik weet nog niet waar mijn placenta ligt. maar ik vrees recht ervoor want ik ben nu 19+3 weken zwanger, maar voel werkelijk nog helemaal niks!
Wordt er nu zo langzamerhand wel wat onrustig door. Ik wil gewoon een teken van leven.
9 november heb ik de 20 weken (voor mij dan 21) weken echo. Wellicht dat mij dat meer duidelijkheid gaat geven.

ik voelde mijn eerste met 15 weken heel goed en elke dag meteen...
nu ben ik er 18 en voel deze kleine pas sinds het weekend ik voelde wel eerder bewegingen dus ineens een bult rechts of links en draaien voelde ik maar sinds zaterdag pas echt schopjes en om nou te zegge jeetje.. maar echt 2 a3 keer 1 schopje per dag....

ik denk dat mn placenta voor ligt maar heb pas 12 nov de 20 weken echo heb er de 10de ook al1 maar die is niet medisch maar die in eindhoven opleidings centrum

niet te druk om maken hoor als je placenta voor ligt kan het makkelijk zijn dat je echt helemaal niks voelt mn vriendin voelde het pas bij de 7 maanden pas 1 schopje...

Bij mij ligt hij half voor aan de linker kant tot mn navel zei de echo vrouw.. en ik voel rechts ook altijd schoppen. Maar links soms ook maar dan gedempt!

Mooi he al die schopjes....!!

Nee echt, ik probeer met alle macht IETS te voelen. Maar echt helemaal niks. Ook niet dat ik twijfel van zouden het mijn darmen zijn, of toch een schopje. Niks, niks niks. En das niet leuk!

Nee dat is zeker niet leuk, ik ken het, baalde ook dat ik het nog niet voelde, hopelijk voel jij net als ik snel die plopjes

ik ben 20 wkn en 5 dagen nu en voelde het dus rond de 20 wkn

Hoi Marinally
Wat jammer dat jij het nog niet voelt dat is idd Niet leuk!! Ik hoop voor je dat je snel je plopjes gaat voelen!!
Misschien helpt het als je op je rug gaat liggen en dan goed met je buik ademen om (was toen tip van de zwangerschapsgym juf) ... Succes

Liefs Joyce

Terug
Bovenaan