Had wel gelijk qua ligging van de placenta

Bij mij ligt de placenta goed voor zei de gyn,ik voel haar ook duidelijk schoppen!
In het begin [16weken voelde ik alleen maar belletjes knappen]maar nu krijg ik dagelijks echt harde trappen,vooral als ik auto rij,ik voel ze ook overal in m,n buik haha energiek kind!
groetjes
22wk+

Mijn placenta ligt ook voor en voel nog niks. Het is mijn eerste kind en ik ben nu 19 weken 2 dagen dus ik wacht het rustig af. Mijn VK zei dat het wel tot 22 weken kan duren met een placenta aan de voorkant bij je eerste kind.

Hallo,
Mijn placenta ligt achter en ik voelde het dus volgens de boekjes ook al vrij snel! Met 16 weken de 1e plop, haha! Nu dagelijks muizetrippeltrapjes in mijn buik en af en toe het idee dat 'ie draait.....zo'n 3 a 4 keer per dag plopjes. Hoop dat het gevoel wel wat sterker gaat worden snel, maar ik geloof dat ik daar niet bang voor hoef te zijn als ik jullie verhalen lees.
Ik vind het overigens een heeeeeeeeeeeeerlijk gevoel!!
Vanaf hoeveel weken kon/kan jullie partner de baby trouwens voelen?? Mijn man wil het ook zo graag voelen, maar dat wil nog niet lukken!

Liefs Kim ,18 weken precies vandaag ;)

hoi Kim.mijn vriend voelt de kleine pas sinds 2weken,en ook maar heel zachtjes,wij wachten ook nog steeds op de harde trap die papa zo graag wilt voelen!
dat was met ong 20weken!
groetjes

Bij mij ligt de placenta weer voor. Bij de vorige ook en die voelde ik met 18 wk echt. Het hoeft dus niet langer te duren. Nu voelde ik van het weekend de eerste echte schop! Voorheen onduidelijke plopjes. Als papa in de buurt was had hij hem kunnen voelen :)

Dit weekend drukte het kindje zich ook helemaal tegen de rechterkant aan, het werd plaatselijk helemaal hard en ik kon zo mijn handen om het kindje leggen. De linkerkant bleef helemaal zacht. Was heel bijzonder.

Leuk dat de meeste van ons het nu voelen, en voor de rest...op een onverwacht moment komt het echt!

Groetjes Marijne 19 wk.

Terug
Bovenaan