Hadden jullie dat vorige week ook

Van sommige mensen had ik al foto's gezien, maar van diegenen waarvan ik die niet gezien had had ik me onbewust toch een beeld gevormd. Dat klopte dus absoluut niet met de werkelijkheid!!!! Annemiek had ik me bevoorbeeld heel anders voorgesteld.

Ja, absoluut. Grappig ook om te zien dat we toch echt allemaal verschillende types zijn, maar het toch goed met elkaar konden vinden. Zeker hier op het forum. Zoals Eveline al eerder een topic maakte over dat het hier zo prettig is. Dat vindt ik ook.
Groetjes Veerle
P.s. heb je besloten mee te geinen?

ja een beetje wel. Niet alleen het uiterlijk, maar ook de uitstraling. Van degenen waarvan ik een foto had gezien, vond ik de uitstraling toch anders...

En ik????? Vond je mij anders? Leuk anders of niet leuk anders... (o nee, ik had wel een foto geplaatst. Maar je kan dat ook hebben met de eerste x foto...)

Rosanne, ik vond jou 2 foto's al heel anders. Op de eerste leek je een beetje indonesisch en op de tweede juist erg hollands. Je hebt trouwens wat weg van een oud collega van me.... dus daarom heb ik je extra goed onthouden.

Ja, Rosanne, ik was al errug verbaasd over je foto. Door je nickname had ik een wat "wolliger" persoon verwacht. Ik kan het niet uitleggen, maar ik had bij jou een wat steviger type verwacht. Grappig wat je hoofd met je doet. Je weet dat je niet door een computer heen kan zien, maar toch verwacht je iets bij mensen en klopt er vaak geen bal van! Maak ´t niet uit hoor, in het echt viel je niet tegen .

Veerle, ja, dat kan ik natuurlijk niet weerstaan, maar ben niet zo creatief vandaag.

Groetjes Ilona

oh... gelukkig. Ik viel niet tegen!!!!  

Ik ken helemaal geen Eveline's, Veerle's en Ilona's, dus ik had geen 'last' van associaties met bekenden. Ik merkte dat ik toch met het vooroordeel zat dat internetters suffe mensen zouden zijn.... Erg!!!!!

Ik dacht dat ik dat wel al lang had laten varen (zit zelf tenslotte ook te forummen tot ik een ons weeg en ik heb toch ook wel echte vrienden, hihi).
Ik zag de een na de ander waarbij ik dacht: goh, toch een leuke meid. En die ook... ook gewoon een leuke meid! Tja, ik moet toch maar accepteren dat er vooroordelen in de weg zitten soms.

oh, wolliger... haha! Had je bij het topic van Skipke laatst gelezen dat Woedel mijn poes is??? Wollig klopt wel. Of bedoel je ook suf met wollig...

En Veerle, ik had jou geloof ik weinig gesproken hier. Ik kan me niet herinneren dat ik bij jou iets had van "die had ik me anders voorgesteld". Blijkbaar had ik er toch nog geen uitgesproken beeld bij.

Eveline had ik wat steviger verwacht. Dat komt denk ik door een van de eerste foto's die ze hier geplaatst had. Daar was ze geloof ik wat dikker op. Zal wel niet lang na de bevalling zijn geweest.

Ik vond het heel spannend of het zou klikken zoals hier. In het eggie is toch anders dan schrijven. Maar ook dat viel reuze mee! Jullie zijn best leuk en niet suffig... hihi

Terug
Bovenaan