Hadden jullie dat vorige week ook

Nou dan zou ik wel eens willen weten hoe je dacht dat ik zou zijn Ilona, kom maar op
Ik vind het altijd leuk om goed de tekst en schrijfwijze van iemand in me op te nemen. Vaak haal ik daar wel wat info tussen de regels vandaan.

Heee Annemiek

Jij was veel uitgesprokener dan ik had verwacht. Ik had je op de foto wel gezien, maar echt was toch anders. Dat vond ik wel even wennen. Maar wij lijken volgens mij best wel op elkaar, dat is soms wat confronterend...
Is helemaal over, hoor! Anders had ik je nooooooooooit gemaild

(meer details als je die wil weten maar via mail, is wat persoonlijk misschien voor hier)

Ok... dan maar met de billen bloot.

Veerle: meer een grijze muis en dat ben je absoluut niet!!!!!!!!

Annemiek: meer een soort moederkloek en ouder dan je bent, nou ja, je bent wel 44, maar dat lijk je niet.

Ik hoop dat ik nu niet de verkeerde woorden gebruik, het is heel moeilijk om te beschrijven hoe je denkt dat iemand zou kunnen zijn.

Een moederkloek ben ik zeker. En ik ben nou eenmaal 44. Maar dat is maar lichamelijk... voor de rest voel ik me jaren jonger.

En ik weet toch dat je het goed bedoeld hoor Ilona. Ik ben zo niet moeilijk in de omgang..

hiihi grappig dit....

ik had inderdaad ook van iedereen een beeld gevormd in mijn hoofd.... waar natuurlijk ook niks van klopte......

ik vond eigenlijk iedereen heel leuk in het echt...

ik had annemiek ook anders voorgesteld.... eigenlijk precies zoals ilona het beschrijft.

en rosanne, jou had ik nooit herkend van de foto's. daar zag je er heel anders op uit dan in het echt.

toch grappig dat we elkaar dan in het echt gezien hebben. vind het ook echt leuk om berichten van degene te lezen die ik gezien heb. dan heb ik er tenminste een hoofd bij.

nou dit gaat allemaal weer nergens over.... hiih....

ik vond jullie in ieder geval allemaal errug leuk!!

liefs marijke

Terug
Bovenaan