haha wat ik nou heb meegemaakt...

ik moest er verschrikkelijk om lachen maar kan me voorstellen dat je je dood schaamde daar.
Ik herken dat wel dat je gewoon antwoord geeft zonder dat je precies weet waar ze het over hebben, of instemmend ja zegt. Tess praat ook de hele dag door .

Liefs sandra

whoehahahaha
wat een prachtig verhaal!!! ha ha ha . Op dat moment hoop je dat de aarde ff onder je voeten verdwijnt maar tis wel lachen, hi hi hi.
Dat mens heeft trouwens wel erg korte tenen zeg... dat ze zo leip doet.

hi hi hi
goeie tip van je trouwens

liefs
di silva

Haha, nou, dat zijn dus gewoon kinderen hoor. Als je daar niet tegen kan kun je jezelf beter opsluiten.

Ik liep eergister door de stad en daar strompelde een man voor me, die kennelijk een afwijking aan z'n been of heup had. Roept Kian keihard: "Mamma, Neer AUW, neer AUW" (meneer auw). Ik wist ook niet hoe hard ik door moest lopen, maar achteraf denk ik ... logisch toch dat een kind zo redeneert....

Liefs Nelleke

hahahahahahaha wat een toestand, maar wel een beetje uit de tijd dat die vrouw er zo hysterisch op reageert zeg

maar wij kunnen er weer heerlijk van smullen op het forum

liefs Jenneke

Whaahahaha
Ik snap wel dat je af en toe gewoon ja en amen roept naar je kind. Ze kunnen blijven zeuren en aandacht vragen.

Die vrouw heeft zeker nooit kinderen gehad of die kinderen mochten niks van haar (kan ik me trouwens wel iets bij voorstellen als ik haar reactie naar jou toe lees).

Liefs,
  Jeske

Whahahaha!!! Ohhh wat heerlijk!

En ik kan me zo voorstellen dat het hier ook gaat gebeuren, Tess is ook zo'n kwek en helemaal into Sint en Piet en ja ook ik luister niet de hele dag naar haar...

Geweldig! Gelukkig heeft ze deze link nog niet bedacht. Ze vroeg me wel heel luid een keer in het zwembad wat is dat? Kijkende naar een zeer forse zwarte man... tja... dat is de papa van dat meisje. gelukkig werd dat geaccepteerd...

Op naar de volgende blunder!

Geef je meisje een dikke knuffel van ons!

Liefs Nanda en Tess

WHAHAHHAH.... Lang leve de eerlijkheid van onze kinderen!
Ik heb het vorig jaar al gehad met Thomas. Papa had hem verteld dat je bij  op de  neus van zwarte piet moet drukken en dan piep zeggen. Hartstikke grappig dus als voorbereiding op de sint viering van mijn werk. Tot we boodschappen ginnen doen en Thomas bijna uit zijn stoel klom om bij het zwarte kindje naast hem op de neus te willen drukken... En maar zeggen: PIEP... PIEP...   ik schaamde me ook verloren ja...

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan