hahaha

A

Anoniem

Guest
Nou zeg,die papa van mij heb ik lekker tuk!!
Hij is met mij aan het spelen en mama zit weer te formummen.
Hij dacht dat ik een scheetje had gelaten en zei dat ik kon stinken als een grote.
Maar omdat ik bleef stinken moest papa van mama even checken.
Mama zei dat je via de zijkant even binnen kon spieken en papa pakte met zijn vinger recht in mijn strontje.
Ohh papa kreeg er iets van en mama lag helemaal in een deuk.
Mama dacht dat het wel mee zou vallen omdat ik vanmorgen nog flink bezig ben geweest maar toen papa keek zat ik tot aan mijn rug onder!!
Heb ik even goed mijn best gedaan!!
Nu was papa eens lekker de pineut!!!
Zo nu kan ik lekker gaan slapen,dat lucht op zeg!!
Hebben jullie ook vaak zo`n lekkere verrassing voor jullie papa en mama?

Groetjes van Teun   (zoontje van Mikkie)

Hoi Teun,

wat een goeie grap zeg!! . Het is bij mij even geleden dat ik papa en mama heb verrast met een dunne boodschap tot aan mijn nekje toe. Wat ik de laatste tijd nogal eens doe, is het volgende: net als mama mijn luiertje heeft afgedaan en ze denkt dat de kust veilig is, zet ik het op een plassen en is alles helemaal nat , da's ook lachen joh! Ik heb zelfs een keertje in haar gezicht geplast, daar schrok ze even van, want die zag ze niet aankomen!!

groetjes
Emre (zoontje van Anne-Marie alias Mie)

Hé Teun, !
Ik heb een beetje moeite met poepen, dus daar heb ik papa of mama nog niet mee kunnen verassen.
Maar wat ook erg leuk is; Als je een groentehap krijgt, net doen of je heel enthousiast gaat eten en dan met een momd vol; ppppbbbbrrrrrrrr zeggen.
Dan springt mama altijd heel snel achteruit. Maar waarom dat nou is..??
Dikke kus van Chloë

Hey Teun, dat is een goeie zeg!
Weet je wat ook leuk is?? Als je mamma of pappa je luier willen verschonen en je hebt gepoept, lekker met je handjes erin gaan!!! Whahaha!
Of inderdaad lekker pffffffffffffttttttttt doen als je pap of groenten krijgt, zodat je mamma of pappa helemaal onder zitten! Hihi mijn  pappie en mammie  kunnen hun lach nooit inhouden, dus daar ga ik echt wel mee door
Als ik nog leuke ideetjes heb laat ik het weten goed?

X van luna

He Teun,

Leuk ideetje van jou zeg! Weet je wat ik altijd doe???
Ook plassen als mamma of pappa net mijn luier heeft afgedaan!
Net als wat eentje boven mij ook had gedaan. (weet niet meer wie)
Hihihihi...een poosje geleden moesten ze er nog erg om lachen maar de laatste paar keren keken ze niet zo blij meer. Dus ja, ik ga toch maar eens iets anders verzinnen.

En Cloe (sorrie, ik weet niet hoe een trema moet)
Die van jou is ook leuk zeg!
Maar ik vind het eten vaak zo lekker. Dus ja...

Zucht...ik zal vannacht eens hard gaan bedenken...

Nou alle andere forum-babies,
Ik ga ook maar eens slapen, want als mama merkt dat ik nog stiekem aan het computeren ben, dan zwaait er wat.
Welterusten
Chloë

hahahahaha, bij mij is het alweer een tijdje geleden dat ik dat heb gedaan, ik had vanavond wel een hele dunne luier gemaakt en mama dacht dat ik boven de luier uit had gepoept, maar mama had geluk want het zat er nog net in, ik heb wel iets pijn in mijn buikje want ik heb de hele dag al hele dunne luiers en wat verhoging, maar met een beetje geluk voel ik me morgen alweer iets beter, weltrusten,

liefs van dinand

Terug
Bovenaan